اقتصادی

تمدید مهلت ثبت‌نام در پنجمین فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا

مهلت ثبت نام برای پنجمین فراخوان تازه واردان به فن آوری های همگرا برای معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تا 6 مارس سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبر فوریبه دلیل درخواست های مکرر بینندگان ، مهلت شرکت در پنجمین فراخوان فناوری های همگرا تا 6 مارس 2017 تمدید شده است و متقاضیان می توانند به بخش تماس های نوآورانه در وب سایت رسمی مرکز استراتژیک فن آوری های همگرا دسترسی پیدا کنند. فرم ثبت نام پروژه.

تماس ابتدایی فرصتی منحصر به فرد برای شروع فن آوری های همگرا با شرکت در دوره های آموزشی برای فراخوانی توسعه محصولات و مشاغل در حوزه فناوری و بازار و نوشتن نامه برای سرمایه گذاران و مشتریان بالقوه آنها پس از نوشتن مدل کسب و کارشان فراهم می کند. بودن.

استارت آپ های انتخاب شده در فرآیند آزمایش در جلسات رهبری برنامه شرکت می کنند ، در طی آن نیازهای هر پروژه بررسی می شود و برنامه ها و خدمات مناسب به تیم ها ارائه می شود. بیشتر تیم ها در ابتدای کار خود درگیر آموزش اعتبارسنجی محصول (قبل از تسریع) هستند.

برنامه راه اندازی به بهبود فنی و بازاریابی محصول شما کمک می کند و دستیابی به مجوزها و استانداردهای مربوطه را تسهیل می کند. شناسایی محصول و شرکت شما از دیگر وظایف ایجاد فناوری های همگراست ، زیرا نیاز جدی به استارت آپ ها وجود دارد.

برنامه هایی که زود ارسال می شوند گزینه های بهتری برای استخدام در مراکز توسعه تجارت و شتاب دهنده ها دارند و اگر بعداً ارائه شوند ، ممکن است ظرفیت پذیرش افزایش یابد.

طبق اعلامیه دفتر مرکزی نانو ، 6 مارس آخرین مهلت ارسال طرح است و به هیچ وجه قابل تمدید نیست. فقط فناوری همگرا و طرحهای زمینه “Anbek” تا زمان آماده شدن نمونه اولیه پذیرفته می شوند.

انتهای پیام