اخبار ورزشی

حمایت قاطعانه مددی از فکری/ سیدجلال، ستاره‌ای برای تمام فصول/ رحمان به 1400 نرسید!

به گزارش خبر فوری؛ طی هفته گذشته ، شاهد بسیاری از مسابقات ورزشی بوده ایم و در این گزارش به مهمترین رویدادها اشاره شده است.

برنده هفته: پرسپولیس در تهران

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل تراکتور تبریز موفق شد با پیروزی در ورزشگاه آزادی تیم مس رفسنجان را از آن خود کند تا 24 امتیاز کسب کند و خود را به عنوان کاندیدای بهترین تیم های لیگ برتر معرفی کند.

جلسه گروه پرسپولیس تهران - مس رفسنجان

بازنده هفته: ذوب آهن اصفهان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشت ، در دربی اصفهان با نتیجه 3 بر یک مغلوب سپاهان شد تا کار سرخپوشان در پیگیری مسابقات لیگ برتر دشوارتر شود. این تیم با 11 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

500

ستاره هفته: سید جلال حسینی

سید جلال حسینی ، کاپیتان 39 ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از گلزنی مقابل تراکتور تبریز در دیداری برابر مس رفسنجان ، گل پیروزی تیمش را نیز به ثمر رساند تا از کادر فنی و هواداران خوشحال شود و آن سن را نشان دهد.

جلسه گروه پرسپولیس تهران - مس رفسنجان

تراشه هفته: مهدی قائدی

مهدی قائدی ، ستاره تیم فوتبال تهران استقلال که در دیدار برابر نساجی مازندران نتیجه بسیار خوبی کسب کرد ، ضربه پنالتی خود را به ثمر رساند اما آن را به گل تبدیل نکرد ، بنابراین فرصت کسب رای مهاجم آبی ها را از دست داد.

523

آزادی هفتگی: رحمان رضایی

رحمان رضایی مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از نتایج ضعیف با تیمش توسط مدیران این باشگاه اخراج شد ، بنابراین در پیگیری مسابقات نتوانست به سرخپوشان دیار زاینده رود کمک کند.

503

بهترین گلزن هفته: مهدی طارمی

پورتو در هفته هجدهم لیگ پرتغال به مصاف براگا رفت و به تساوی 2-2 رسید. مهدی طارمی که در تیم اصلی پورتو بود گل دوم تیمش را به نام خود به ثمر رساند. بازیکن سابق پرسپولیس همچنین به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ پرتغال انتخاب شد.

501

اسپانسر هفته: احمد مددی

احمد مددی ، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران پس از بازی این تیم مقابل نساجی مازندران ، با محمود فکری سرمربی آبی ها دیدار کرد و در مسابقات بعدی به نفع فکری ظاهر شد. استقلال با 26 امتیاز در رده های برتر جدول رده بندی قرار دارد و امیدوار است که یک قهرمان نیم فصل باشد.

54

پیشنهاد هفتگی: لیگ برتر فوتبال

هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر کشور شنبه و یکشنبه دنبال می شود. در حساس ترین مسابقه سپاهان و استقلال در اصفهان بازی می کنند و پرسپولیس به مصاف پیکا می رود.

85