اخبار ورزشی

متن پیام سیدجلال حسینی بعد از خداحافظی از فوتبال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که مدت هاست با مربیان این تیم درباره حضور و خداحافظی خود از دنیای بازیگری صحبت کرده بود، با انتشار این جمعه امروز تصمیم خود را گرفت. یک پیام.

حسینی در اینستاگرام خود نوشت: خدا را شکر که در این سالها به من کمک کرد و از همه عزیزانی که در این سالها در این راه سخت همراهم بودند تشکر می کنم؛ از همه ملت ایران، خانواده، همسر و دوستان، خداحافظ سید جلال حسینی.”

باشگاه پرسپولیس نیز اینگونه واکنش نشان داد: کاپیتان سیدجلال حسینی تصمیم خود را مبنی بر آویختن کفش های فوتبال خود اعلام کرد و با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. با این حال او 9 بار قهرمان لیگ برتر شده که 5 بار در قالب «گلوت» (پنج تورنمنت متوالی) با پرسپولیس قهرمان شده است. او همچنین یک قهرمانی در جام حذفی و چهار سوپرجام را با پرسپولیس به دست آورد که او را به 14 جام در دوران فوتبالش رساند. سیدجلال حسینی 115 بازی ملی در کارنامه خود دارد.

او همچنین در 261 بازی با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و به همین دلیل پس از اسطوره هایی مانند علی پروین و سید محمد پنجعلی در تاریخ باشگاه پرسپولیس تاریخ ساز شد. گفته می شود سیدجلال حسینی به عنوان یکی از اعضای تیم فنی در پرسپولیس به کار خود ادامه خواهد داد و دوران مربیگری او با پرافتخارترین تیم ایران یعنی پرسپولیس آغاز خواهد شد.