اقتصادی

استفاده از سه روش برای شناسایی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: از سه روش برای شناسایی مراکز و کاربران غیرمجاز برای استخراج کد ارز استفاده می شود ، بنابراین مقایسه میزان مصرف انرژی ، بازرسی همگانی و اطلاعات و مشارکت عمومی روش هایی است که در حال حاضر برای شناسایی این مراکز استفاده می شود. قرار دادن.

به گزارش خبر فوری ، محمد حسن متولی زاده امروز تأکید کرد که در آغاز چهارمین اقدام جامع برای مبارزه با مراکز غیرقانونی مبادله ارز و تطبیق روشنایی معابر ، حفظ آمادگی گروه های عملیاتی ، یعنی: تعریف شده است.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی کاربران غیر مجاز خاطرنشان کرد: از آنجا که این اقدام نقض حقوق مردم تلقی می شود ، مبارزه با مراکز یا افرادی که به طور غیرقانونی از برق برای استخراج رمز عبور استفاده می کنند ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت توانیر ادامه داد: تاکنون بیش از 50 هزار دستگاه به لطف مانورهای مردم و همکاری مداوم شناسایی و مونتاژ شده و با هماهنگی مقام قضایی اقدامات مناسبی انجام شده است.

متولی زاده ابراز امیدواری کرد که کارآفرینان این حوزه از روش های قانونی برای مشارکت در این حوزه ، استخراج کد ارز و استفاده از راهکارهای قانونی برای دریافت برق استفاده کنند.

انتهای پیام