اخبار عمومی

کشف ۱۸۸ هزار دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کشور

بر اساس پایگاه خبری ،

“مصطفی رجبی مشهدی” با اشاره به اینکه این مراکز 18 میلیارد هزینه برای شبکه برق تعیین کرده اند ، گفت: گزارش ها حاکی است که 188000 دستگاه در 3،330 مرکز در سراسر کشور وجود دارد که کد ارز را غیرقانونی اعلام می کند. و تحویل دادگاهها شد.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه مصرف برق این مراکز 551 مگاوات است گفت: برای تولید و رساندن این مقدار برق به محلی که مصرف می شود ، باید یک نیروگاه 700 مگاواتی ساخته شود. .

رجبی مشهدی اظهار داشت که ساخت یک نیروگاه 700 مگاواتی نیاز به 18 میلیارد تصرف دارد ، “صاحبان این مراکز برای استفاده غیرقانونی از شبکه برق از انشعابات قبلی استفاده کردند یا اتصالات غیرقانونی برقرار کردند که این امر به شدت بر مصرف برق این مراکز تأثیر می گذارد.

وی به افرادی که در شبکه های برق مورد سو ab استفاده قرار گرفته اند هشدار داد: “صنعت برق به دنبال راه حل های قانونی برای تأمین برق این مراکز بوده است ، اما برخی از مردم به طور غیرقانونی از برق استفاده می کنند و حقوق دیگران را نیز شامل می شود. انجام این کار باعث اختلال در شبکه برق می شود. “آنها می توانند

رجبی مشهدی افزود: اگر این مراکز غیرمجاز در مناطق صنعتی مستقر باشند ، به دلیل حوادث موجود در شبکه ، می توانند میلیاردها خسارت به صاحبان صنایع مستقر در آن مکان وارد کنند.

سخنگوی صنعت برق گفت: تجهیزات موجود در صنعت برق نیز به دلیل این استفاده های غیرمجاز ضعیف است زیرا بار سنگینی را به شبکه تحمیل کرده اند. موارد را می توان از طریق سامانه توانیر به نشانی www.tavanir.org گزارش داد. ir