اخبار ورزشی

واکنش باشگاه سیرجان به حضور جادوگر در فوتبال زنان

رئیس گروه سیرجان به شایعات مربوط به حضور جادوگر در دیدار با سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش خبر فوری ، مستوره یزدانی ، سرپرست تیم بانوان شهرداری سیرجان به حضور جادوگر در این دیدار برابر سپاهان اصفهان مقابل جادوگر واکنش نشان داد ، پرگل با پیروزی نماینده سوریه به پایان رسید و گفت: تاکنون او 13 بازی ، 11 برد و دو تساوی انجام داده است. اگر به چند سال گذشته نگاهی بیندازید ، می بینید که در اوج لیگ بودیم. در 6 سال گذشته ، ما یک بار قهرمان مسابقات شده ایم ، دو بار صعود کرده ایم و سه بار در لیگ مقام سوم را کسب کرده ایم و تا به امروز در بالای جدول لیگ قرار داریم.

وی افزود: باخت جدی 6-2 به هیچ دلیلی قابل توجیه نیست. مربی سپاهان پس از باخت به ما ، بهانه همرنگ بودن لباس داور با لباس تیم ما را آورد و نظر داور خبره را دیدید که گفت باخت سپاهان هیچ ارتباطی با رنگ لباس او ندارد. . برابر بودن با لباس داور. امروز آنها همچنین با ایجاد مشکلات جادویی حاشیه هایی را برای تیم ما ایجاد کرده اند.

یزدانی ادامه داد: شاید منظور آنها جادویی باشد که باشگاه شهر سیرجان برای تیم ملی انجام می دهد و استعدادهایی را در سنین 15-15 سالگی پیدا و شکوفا می کند. باشگاه ما یکی از کلوپ هایی است که زنان فوتبالیست می سازد و جایگاه ویژه ای در فوتبال زنان دارد. در فوتبال کارنامه تیم و مربی ما مشخص است. مریم جهانجاتی مربی با سابقه تیم ملی استعدادهای بزرگی مانند زهرا علیزاده و افسانه چترنور را پیدا کرده است که به تیم گران سپاهان گل زده و تیمی به همین اندازه را به چالش می کشد. پیدا کردن از قلب روستاهای بازیکنان آسیب دیده دانش قوی و تجربه گسترده ای در فوتبال را نشان می دهد.

سرپرست شهرداری سیرجان با انتقاد از مربی سپاهان گفت: من فکر می کنم مربی سپاهان به جای ایجاد حاشیه باید مربی را به تیم ما بسپارد ، شاید تیم سپاهان نتیجه بگیرد. این اولین بار نیست که این مربی 6 گل برای تیم ما می زند. در سال های اخیر ، ما 13 گل برای تیم مربی به ثمر رسانده ایم. جادوگران کسانی هستند که توانستند گروه های استقلال و آذرخش را از بین ببرند و حالا نوبت سپاهان است. سرمربی سپاهان که امروز در سال های گذشته توسط مربیان تیم ملی اخراج شد ، به دلیل عدم حضور در تیم ملی بانوان و ضعف فنی ، می خواهد عملکرد سایر تیم ها را خدشه دار کند و شکست خود را توجیه کند.

انتهای پیام