اخبار ورزشی

سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از سایت خبری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی ، در جمله چشمه باران ملکی می گوید: از نظر تعهد ، تجربه و سوابق ارزشمند شما در زمینه زورخانه هی تو و مبارزه ، با توجه به این جمله 17 مارس ۱۳۹۹ شما به عنوان سرپرست دبیر فدراسیون منصوب می شوید.

امید اعتماد به نفس به درگاه خداوند متعال و با علاقه جیری زورخانه از همه قابلیت های متناسب با اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش هی تو و مبارزه با برنامه ها اقدامات هدفمند آنها به آن نیاز دارند بسمل بیار

گفتنی است محمد جعفرپور پیش از این در این سمت کار کرده و خدمات ارزنده ای را در این راستا ارائه داده است. ارتقا دهید نگرش مناطق بومی و ایرانی در آن کشور یادآور دکتر باران چشمه است که وی نیز از خدمات و تلاشهای ارزنده وی تشکر و تشکر کرد.

با اشاره به به نظر می رسد: مسعود ملکی ، یکی از قهرمانان ورزش زورخانه ای هی تو در ثبت نام مربیان و داوران ملی و بین المللی در این زمینه ، وی دبیر فدراسیون و و داوران و کمیته های فنی و اکنون با عناوینی مانند دبیر و رئیس کمیته کشتی استان اصفهان بوده است. شورا ورزش های زورخانه ای هی تو شهر اصفهان در این منطقه فعال است.