اخبار عمومی

فدراسیون ورزش‌های همگانی باید برای ۸۰ میلیون نفربرنامه داشته باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا فروهی شامگاه دوشنبه در جلسه عمومی اداره ورزش و جوانان استان در سرپرست اعتماد مردمی ورزش مردم خراسان شمالی اظهار داشت: “ولیعهد برنامه های ورزشی را هم در مسابقات و هم در سطح عمومی اجرا خواهد کرد.” کاهش یافته است اما فرصتی ایجاد کرده است که به این ورزش جلوه ای تازه می بخشد.

رئیس فدراسیون ورزش های محبوب ادامه داد: “این نگاه جدید باعث شده ورزش های همگانی بیشتر از گذشته پیاده روی فعال شوند.

وی همچنین به اهمیت رهبر معظم انقلاب در گسترش ورزش همگانی اشاره کرد و افزود: بهداشت عمومی اولویت اصلی کشور است و این مهم از طریق ورزش قهرمانی امکان پذیر نخواهد بود.

فروحی با اشاره به دیدگاه علمی و پژوهشی حاکم بر فدراسیون ورزش های پرطرفدار اظهار داشت: ورزش های پرطرفدار نباید فقط به پیاده روی های عمومی محدود شود ، این فدراسیون باید برای بیش از 80 میلیون ایرانی از بدو تولد تا مرگ برنامه داشته باشد.

سرانجام رئیس فدراسیون ورزش های مردمی با اشاره به اینکه خراسان شمالی یکی از استان های برتر در بسیاری از برنامه های ورزش همگانی است ، اظهار داشت: رهبری لیگ بهداشت استان در کشور نشان از کار تیمی و علمی این هیئت ورزش استان دارد و در این زمینه ورزش های استان و استان های کشور نیز فعالیت می کنند. “

در شورای انتخابات ورزشی مردم خراسان شمالی ، محمد آزاد بیگی و مجید جودات نامزدهای ریاست آن کمیته ورزشی بودند. مسئولیت کمیته ورزش استان.