اقتصادی

تسریع در اجرایی شدن سلامت الکترونیک

تسریع در اجرای سلامت الکترونیکی و ایجاد سه ستون تنظیم کننده ، زیرساخت و اپراتورهای سلامت دیجیتال در کشور برای اجرای معماری ترمینال فروشگاه مرکزی بانک مرکزی و Tax Matters ، توسعه هوشمند کشاورزی و پنجره خدمات استانی تصویب شد. برای جلسه نهایی هیئت اجرایی.

به گزارش خبر فوری ، کارشناسان بارها گفته اند که تلاش برای تسریع در راه اندازی دولت الکترونیکی باعث کاهش فساد و جلوگیری از مراجعه افراد به طبقات بالای ساختمان اداری برای دریافت خدمات می شود. در نتیجه ، با استفاده از “دولت همراه” می توان خدمات دولتی را به جای افرادی که نیاز به دریافت خدمات دارند ، در هر زمان و هر مکان به مردم ارائه کرد. این ویژگی متمایز حاکمیت موبایل گروههای تلفن همراه است.

امروزه و به دلیل گسترش تاج در کشور ، یکی از مهمترین راههای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس ، ارائه خدمات الکترونیکی دولت و دولت به صورت غیرحضوری تا آنجا که ممکن است از فواصل خانگی و اجتماعی است. و دولت الکترونیکی یکی از مهمترین اقداماتی است که افرادی که به این خدمات نیاز دارند می توانند در نظر بگیرند.

رضا باقری اصل – دبیر هیئت اجرایی فناوری اطلاعات – درباره معاملات تبادل اطلاعات ملی (یکی از ارکان توسعه زیرساخت های دولت الکترونیکی) می گوید که تعداد معاملات سالانه از 103 میلیون در سال 1396 به بیش از 1.3 میلیارد در سال 1399 رسیده است و همین تعداد بازدید و موضوع کاهش یافته است. همچنین تعداد دستگاه های خدماتی و خدماتی ارائه شده از 25 و 282 در سال 1396 به 56 و 961 در سال 1399 افزایش یافته است.

وی با اشاره به معیارهای اتخاذ شده در کارگروه قابلیت همکاری دولت الکترونیکی ، گفت: سند توافق نامه سطح خدمات ، که داده های باز را در پرتال دولت منتشر می کند ، برای حذف مدرک و مقاله نیاز به تحقیق دارد ، پایگاه داده بخش ملی به اعتبار کلی احتیاج دارد. در میان مدعیان انحصار وراث ، غیبت و حذف نقش در بیمه اشخاص ثابت ، تعیین امتیاز کسب و کار بر اساس مکان ، جلوگیری از بروز مشکل تاریخ در سال 1400 از جمله این معیارها است.

باقری اصل همچنین در مورد خدمات ایجاد شده برای ایجاد و مطالعه سرویس پایگاه داده برای اقامت اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله اخذ مدرک تحصیلی و حذف سوالات کاغذی ، خدمات جمع آوری شماره مودیان ، خدمات ازدواج و طلاق ، خودرو گزارش داد. برای انحلال سوالات ، خدمات استعلام غیر حضوری ، خدمات اقامت خارجی ، خدمات استعلام بررسی محل از مهمترین خدمات ایجاد شده هستند.

از این مسیر بیستمین جلسه هیئت اجرایی فناوری اطلاعات این کشور امروز سه شنبه ، سومین روز سال 1400 را به ریاست رئیس جمهور جشن گرفت و طی آن روند تکمیل دولت الکترونیکی و اتصال دستگاه ها به یک سیستم الکترونیکی هوشمند یکپارچه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. حسن روحانی تسهیل فضای کسب و کار و تسریع در صدور مجوز را تمرکز عملی در رفع موانع تولید عنوان کرد که با توسعه دولت الکترونیکی در دولت در دستور کار قرار دارد و امسال نیز به قوت خود باقی است. .

باقری اصل همچنین در مورد نتیجه این نشست توییتر نوشت: مصوبات فعلی هیئت اجرایی فناوری اطلاعات ، تسریع در اجرای سلامت الکترونیکی و ایجاد سه رکن از سه تنظیم کننده ، زیرساخت و اپراتور بهداشت دیجیتال ، اجرای بانک مرکزی و اداره مالیات معماری سیستم های ترمینال و پنجره واحد خدمات استانی.

انتهای پیام