اخبار جامعه

پیک جدید کرونا در کشور /هفته ای ۶۰۰ تا ۷۰۰ مبتلا در استان بوشهر

خبر فوری / بوشهر بوشهر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، وضعیت اپیدمی تاج را توضیح داد و از افزایش تعداد بیماران و یک پیام رسان جدید خبر داد.

سعید کشمیری در برنامه ساعت سلامت با بیان اینکه ماه مبارک شعبان را تبریک می گویم ، اظهار داشت: امروز شاهد افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا قلب در کشور بوده ایم که می تواند به عنوان زنگ خطر و همچنین ایجاد قله دیگری در کشور “.

دبیر محل اقامت تاجگذاری در استان بوشهر گفت: در استان بوشهر تاکنون 22 هزار و 628 نفر مبتلا به بیماری کووید 19 تشخیص داده شده اند و کل تعداد بستری شدن در بیمارستان های مختلف استان 115 مورد است که از این تعداد 17 مورد تحت مراقبت های ویژه هستند. واحد.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد افزایش موارد بستری در بیمارستان بوده ایم که این امر به دلیل کاهش انطباق با پروتکل های بهداشتی در روزهای آخر سال است.

وی در مورد تغییر رنگ در شهر کنگان گفت: “رنگ شهر کنگان از نارنجی به زرد تغییر کرده و از حالت خطر خارج شده است. این طرح رنگ با توجه به جمعیت و موارد بستری روزانه تعیین می شود. نارنجی و خطرناک.

کاشمر درباره وضعیت مسافران در شهرهای نارنجی استان گفت: دیلم ، گناوه و بوشهر سه شهر نارنجی هستند که ورود و خروج آنها به این شهرها تا 15 فروردین ممنوع است.

بوشهر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، با بیان اینکه تعداد بیماران در استان افزایش یافته است گفت: اکنون هفتگی 700-600 بیمار در استان داریم که نسبت به 4 ماه قبل افزایش چشمگیری داشته است.

سعید کشمیر در رابطه با طرح کاهش ترافیک شبانه اظهار داشت: هدف از محدودیت ها جلوگیری از شب مانی و جابجایی جمعیت و کاهش ترافیک به دلیل تداخل در پایان کار و تمدید روز است. Counter Corona این کشور محدودیت های ترافیکی شبانه خود را از ساعت 9 صبح به 10 شب تغییر داد.

انتهای پیام