اخبار عمومی

بهترین گجت های شیائومی در سال 2021

شیائومی در سطح جهانی معروف است که نوآوری ، فن آوری و زیبایی را با هم ترکیب می کند تا برخی از محصولات فوق العاده را ایجاد کند. شیائومی از زمان آوردن رابط کاربری MIUI خود، نوآوری های شگفت آور فناوری را ایجاد کرده است. شیائومی دارای زیرساخت های دستیابی به موفقیت هدفمند است و ما در اینجا تعدادی از بهترین محصولات شیائومی را که می توانید در سال 2021 امتحان کنید مورد بررسی قرار داده ایم.

این شرکت در حال حاضر در حال ساخت مدل های مختلفی است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد محصولاتش را به سایر مدل ها ترجیح می دهند. در سالیان گذشته هنگام خرید محصولات پیشرفته و نرم افزار پیشرفته، تنها یک گزینه وجود داشت و آن هم اپل بود ولی امنون شیائومی با قیمتی ارزان تر آن را در اختیار کاربران قرار می دهد.

امروزه غول فناوری چینی در دنیای فناوری از جایگاه معتبر و افتخاری برخوردار است. تقریباً در همه زمینه های زندگی روزمره ما مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، تلویزیون های هوشمند، هواپیماهای بدون سرنشین، هدفون، اجاق گاز، اسکوتر، جاروبرقی، دستگاه تصفیه هوا، بلندگوهای بلوتوث، مسواک های برقی و موارد دیگر دستی به کار برده است.

همه این گجت ها زندگی ما را آسان تر می کنند. آنها برای از بین بردن کارهای خسته کننده ای که ما باید روزانه انجام دهیم آمده اند. سرانجام، شما وقت با ارزشی را که می توانید با دوستان یا خانواده خود سپری کنید هدر نمی دهید. بیایید با یک مثال بهتری این موضوع را درک کنیم. جاروبرقی بی سیم شیائومی برای تمیز کردن موثر کف های کثیف و پر از گرد کاربرد دارد وقت زیادی را برای شما ذخیره می کند.

به همین ترتیب، شرکت فناوری مستقر در چین همچنین ابزارهای جالب متفاوتی را نیز شامل می شود تا بتوانید وقت بیشتر را برای زندگی روزمره بخرید. داستان رشد شرکت شیائومی از زمانی شروع شد که مارک فناوری شروع به ساخت ابزارهای الکترونیکی دیگری مانند هدفون بی سیم، پاوربانک و سایر لوازم جانبی کرد و شیائومی به بهترین تولیدکنندگان فناوری در جهان تبدیل شد.

بهترین گجت های شیائومی در سال 2021

 

  1. اسپیکر Xiaomi AI Wireless Bluetooth Speaker

اگر عاشق موسیقی هستید این محصول برای شماست. اسپیکر جدید بلوتوثی هوشمند شیائومی عملکرد فوق العاده ای را برای پخش موسیقی با کیفیت خواهد داشد . به لطف پیشرفته ترین فناوری صوتی CrystalWave، از خروجی صدای متعادل و فوق العاده قدرتمند لذت خواهید برد. به علاوه، ساخت قابل هم و مکانیسم ویژه اسپیکر بلوتوثی به گونه ای تعبیه شده است که بهترین کیفیت را به همراه داشته باشد.

  1. جارو برقی رباتی Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner V2 (Roborock S50)

مورد بعدی در این لیست جاروبرقی رباتی هوشمند است که به شما در زمینه بهداشت خانه کمک می کند. اگر هنوز در حال تمیز کردن خانه خود هستید، این خبر خوبی برای شماست. اکنون می توانید جاروبرقی رباتی دایره شکلی را بخرید که زمان شما تلویزیون تماشا می کنید خانه شما را تمیز کند.

جارو برقی هوشمند هوشمند رباتی با استفاده از فناوری لیزری نقشه خوانه شما را ترسیم می کند، به راه میفتد و گوشه به گوشه ی خانه شما را تمیز می کنو و نهایت به محل شارژ دهی خود بر میگردد. آیا منحصر به فرد نیست؟ علاوه بر این، این موتور همچنین دارای موتور DC بدونخط و خش ،قابلیت کنترلی با برنامه، تمیز کردن لبه ها و بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز دیگر می باشد تا وظایف خود را مثل یم ربات حرفه ای انجام دهد.

  1. پروژکتور شیائومی Xiaomi Mijia Projector

پروژکتورها همیشه توسط دوستدار افرادی هستند که با تلویزیون سر و کار دارند. پروژکتور Mijia Xiaomi یکی از بهترین محصولات سال های گذشته است که هنوز در لیست بهترین مدل های Xiaomi در سال 2021 وجود دارد. این مدل به دلیل قیمت پایین و ویژگی های بیشتر جز بهترین ها است. وقتی همه ویژگی های آن را بررسی می کنید فوق العاده به نظز می رسد، یعنی وقتی می بینید توانایی آن از یک تلویزیون هوشمند بیشتر است. این محصول می تواند می تواند فاصله ای را با قابلیت تراکم 1080P پروجک کند.

این محصول با تنظیمات کلیدی، پشتیبانی از Android و پوسته MIUI ارائه می شود. همچنین حمل آن بین مکان ها بسیار آسان است. همچنین می توانید با استفاده از این پروژکتور، ویژگی های جدیدی را تجربه کنید.

  1. لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Air Pro

بدیهی است که اگر شرکتی قادر به تولید باتری و تلفن های هوشمند قدرتمند باشد، بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ ها را در اختیار شما قرار می دهد که استفاده از ویندوز هوشمند 10 و مدیریت پرونده های دیجیتال را برای مشتریان آسان می کند. پاور از پردازنده Intel Core Quad تغذیه می کند و برای اجرای وظایف چندگانه با RAM 16 گیگابایتی DDR4 همراه است. اگر عاشق بازی هستید، HDMI موجود در لپ تاپ را دوست دشات. همچنین جهت ایمنی نوت بوک، لپ تاپ همراه با سنسور اثر انگشت صفحه کلید را قفل می کند.

  1. جاروبرقی Roidmi Nex 2 Pro Vacuum Cleaner

یکی از جدیدترین محصولات شیائومی جاروبرقی قدرتمند Roidmi Nex 2 Pro است. جاروبرقی نه تنها از طراحی عالی برخوردار است بلکه می تواند در عرض چند ثانیه کثیفی و آلودگی را از بین ببرد.

این جارو برقی در وقت شما صرفه جویی می کند و به عنوان پاک کننده و جاروبرقی عمل می کند، همچنین به ابزارهای زیادی برای استفاده نیاز ندارد. نسل دوم جاروبرقی Roidmi Nex 2 Pro در مقایسه با مدل قبلی بسیار بهبود یافته است. جارو برقی با تکنولوژی و صفحه نمایش مدرن مجهز شده است. باتری لیتیوم LG / Samsung  با نمره 8 با یک بار شارژ 70 دقیقه تمیزکاری می کنند.

  1. مچ بند Xiaomi Mi Band 5

مچ بند Xiaomi Mi Band 5 یکی دیگر از مدل های خلاقانه ای است که می توانید در سال 2021 در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد داده ها ی سلامتی خود را به دست خود بگیرید، زیرا شامل الگوریتم های زیادی برای مراقبت های بهداشتی در داخل خانه یا محل زندگیتان است.

از نظر فنی، جدیدترین مچ بند یعنی Mi Band 5 دارای 11 حالت ورزشی حرفه ای است که به شما امکان می دهد تناسب اندام خود را در چندین برنامه سلامتی مانند دویدن، پیاده روی، یوگا، دوچرخه سواری، تمرینات ماشین قایقرانی، تردمیل ، استخر شنا، طناب پرشی و موارد دیگر کنترل کنید. علاوه بر این دستبند ورزشی دارای سنسورهای دقیق بالا و همچنین یک الگوریتم است که ضربان قلب شما را 24/7 کنترل می کند. همچنین حالت سلامتی ویژه ای را برای زنان نصب می کند. در ضمن، قسمت جلویی میزبان یک صفحه نمایش 1.1 اینچی AMOLED با نمایشگر لمسی است.

  1. اسکوتر Xiaomi Ninebot Plus Segway

برای رفت و آمد، اسکوتر جدید شیائومی Ninebot Plus Segway باید یکی از جالبترین وسایل نقلیه ای باشد که تاکنون ساخته اند. این اسکوتر مجهز به فناوری های هوشمند زیادی است. اسکوتر می تواند تا 100 کیلوگرم وزن سوار را تحمل کند و حداکثر سرعت آن می تواند به 18 کیلومتر در ساعت برسد.

علاوه بر این، اسکوتر Ninebot Plus از لحاظ ویژگی های جالب دیگر نیز هوشمندانه عمل کرده است.می توانید به همرا اسکوتر کیف خرید آن را نصب کنید که قابلیت حمل 20 کیلوگرم وزن را به سادگی دارد. اگر قبلا اسکوتری را تست نکرده این این مدل به شدت توصیه می شود.

  1. پاوربانک Xiaomi ZMI Powerbank Pro

شرکت ZMI زیرمجموعه شیائومی مسئولیت ساخت شارژرها و باتری خای قابل حمل را بر عهده دارد. آنها در عملکرد بسیار فوق العاده عمل کرده اند زیرا بسیار باتری های قدرتمندی می سازند.

پاوربانک ZMI Powerbank Pro یک باتری عظیم 20000 میلی آمپری را برای ذخیره انرژی جمع می کند. علاوه بر این، آن را در یک طراحی قابل حمل و زیبا برای حمل در جیب یا کیف شما بدون اشغال فضای زیاد فراهم ایجاد کرده است. این  پاوربانک دارای سه خروجی USB شامل دو USB 2.0 و یک درگاه Type-C است. پاوربانک قابل حمل دارای ویژگی شارژ فوق العاده سریع است که رسیدن به مارک 100٪ باتری تنها 3 ساعت طول می کشد و می توانید آیفون، تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و MacBook و غیره را شارژ کنید.

  1. روتر بی سیم Xiaomi Redmi AX6 Wireless Router

با استفاده از روتر بی سیم Xiaomi Redmi AX6، کاربران می توانند کامپیوتر، تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و دستگاه های هوشمند را در خانه به آن متصل کنند. این دستگاه به عنوان یک شبکه بزرگ به شما امکان می دهد از اینترنت بی سیم و اتصال به تلفن همراه لذت ببرید. همه این ها به لطف موتور شبکه دو هسته ای 1.7 گیگاهرتز که می تواند همزمان انتقال داده های عظیم و اتصال چند دستگاه را انجام دهد صورت گیرد.

از نظر سرعت، روتر بی سیم می تواند حداکثر سرعت اینترنت 3 گیگابایت بر ثانیه را به شما ارائه دهد. مکانیزم آنتن 6 جهته با پوشش همه جانبه وسیعتر انتقال اطلاعات را گسترش می دهد. روتر همچنین یک شتاب دهنده درون ساخت بازی را پیکربندی می کند که به کاربران امکان می دهد بازی های چند نفره رده بالا بدون مشکل و با سرعت بالاتری انجام دهند.

  1. کتری الکتریکی Xiaomi Mi Electric Smart Kettle

بله، درست خوانده اید شیائومی کتری های هوشمند را نیز تولید می کند. این شرکت تاکنون 2 نسخه در اختیار کاربران قرار داده است که شامل کتری استاندارد و کتری ترموستات می باشد. این کتری در ظاهر زیبای کلاسیک عرضه شده است که نگاه هارا به خود جلب می کند و زیبا تر از بیشتر کتری های موجود در بازار است.

علاوه بر این، کاربران می توانند از طریق برنامه Xiaomi Mi Home دمای کتری ترموستات Xiaomi را کنترل کنند. از این رو، اطمینان حاصل می کند که چای سبز و سایر نوشیدنی های حساس تلخ نشود و همه آن طعم های ظریف حفظ شود. این محصول قطعاً می تواند یکی از بهترین گجت های شیائومی در سال 2021 باشد.

سایت هدف:

https://mimalls.ir/