اخبار عمومی

قیمت ارزان ترین گوشی های شیائومی

شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایلهای هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برندهای موفق در این صنعت شد. شیائومی با بهره گیری از تکنولوژیهای روز ساخت موبایلهای اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برندها تنگ کرده و فروش موبایل های آنان را در دست خود بگیرد.

شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند.

سری Mi بسیار موفق بود و مدلهای پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت با گوشیهای اپل مقایسه می شد. پیشرفت شیائومی باعث استقبال آن از طرف خریداران شد و در سایتها نیز نقدهای مثبت زیادی بر این برند شد که در نتیجه تمامی این موضوعات شیائومی توانست تعدادی از موبایل های خود را به فروش بالا رسانده و به عنوان پرچمدار خود در بلاگهای تکنولوژی معرفی کند.

شیائومی همیشه با هدف ارائه محصولات شگفت انگیز با قیمت های صادقانه به مصرف کنندگان فعالیت کرده است. یک دلیل بزرگ که چرا آنها قادر به حفظ قیمت پایین خود هستند، استراتژی کاهش هزینه آنها از نظر نحوه فروش محصولات فیزیکی خود است.

به جای داشتن یک شبکه اصلی از فروشگاه های فیزیکی اختصاصی خود با کارمندان، بیشتر فروش آنها مستقیماً از طریق تجارت الکترونیکی به مشتریان فروخته می شود. آنها همچنین تعداد واحدهای تولیدی خود را در هر مدل محدود می کنند تا اطمینان حاصل کنند که آنها قادر به فروش تمام واحدهای خود هستند، بدون اینکه مازاد داشته باشند. این امر در پایان یک رروش بسیار موثر به نظر می رسد، زیرا بیشتر محصولات آن معمولاً پس از عرضه به فروش می رسند.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم قیمت مناسب شیائومی مربوط به تجربه تجاری طولانی مدت آن است. شیائومی بیشتر از اینکه به سود فوری محصول نگاه کند، بیشتر به جریان درآمد مکرر طی سالهای پیش رو اهمیت می دهد. بنابراین، شیائومی به جای قرار دادن برچسب قیمت بیشتر بر روی محصولات خود، بیشتر با اتصال نرم افزارها و سرویس هایی مانند برنامه ها، فیلم های آنلاین و سایر چیز ها بیشتر به اتصال تلفن های هوشمند و دستگاه های اینترنت اشیا متمرکز می شوند.

پرچمدار شیائومی در سال 2019

پرچمدار 2019 شیائومی قطعا موبایلMi 9T است. این گوشی به موفقیت بسیاری در بازار فروش گوشی های هوشمند اندرویدی رسیده و اعتبار شیائومی را به همگان ثابت کرده است. طراحی بدنه این گوشی مشابه به خلق یک اثر هنری است و با در دست گرفت این موبایل متوجه این موضوع خواهید شد.

بدنه شیشه ای و مواج آن بسیار جذاب بوده و آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده است. صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیه ای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایل های مشابه اش دیده نمی شود. نکته اصلی و مهم درباره این گوشی دوربین آن است.

دوربین پشت گوشی با استفاده از عدسی های فوق عریض و تله فتو عکسی بسیار شفاف و با رنگهای طبیعی به شما تحویل می دهد. علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج می شود. همچنین می توانید جدید ترین محصولات شیائومی را در mimalls با قیمت نازلی مشاهده و بررسی نمایید.

بررسی گوشی شیائومی می آ 3

با موفقیت هایی که اسمارت فون های سری A شیائومی کسب کرد، این کمپانی چینی شهرت زیادی در حوزه اسمارت فون های اقتصادی به دست آورد. جدیدترین این سری، Xiaomi Mi A3 می باشد که به طور رسمی در در اروپا معرفی شد و با برچسب قیمت 249 دلار هم در این قاره عرضه شد.

البته کسانی که با محصولات اخیر این شرکت آشنایی دارند، احتمالاً متوجه خواهند شد که Mi A3 چندان هم دستگاه جدیدی نیست. مشخصات فنی این دستگاه کاملاً مشابه گوشی Mi CC9e که در تیر ماه معرفی شد، می باشد.

از حیث نرم افزاری اما این دستگاه از Android One استفاده می کند در حالیکه CC9e رابط کاربری MIUI را در خود دارد. با توجه به بازار های هدف مختلف، این دو گوشی برای کاربران مختلفی عرضه شده اند. CC9e برای جوانانی است که به دوربینی عالی نیاز دارند ولی بودجه زیادی ندارند. ولی از طرف دیگر Mi A3 آمده تا موفقیت اعضای سری A را در بخش محصولات اقتصادی ادامه دهد.