اقتصادی

اخرین وضعیت اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت

رئیس شرکت سپرده گذاری عمومی آخرین وضعیت صدور کارت اعتباری را برای سهامداران دادگستری و همچنین شرکت های سرمایه گذاری استانی توضیح داد.

به گزارش خبر فوری ، حسین فهیمی در نشست خبری کمیسیون های الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری دادگستری استان ها با بیان اینکه سهام عدالت در یکی از ناپایدارترین سال ها در بازار سرمایه رخ داده است ، اظهار داشت: “ما هرگز چنین برنامه ای نداشته ایم. بزرگی در پایتخت بازار.” دارایی اقدامات عدالت معادل 80٪ بودجه جاری کشور در سال گذشته بود.

وی ادامه داد: این اموال از اموال دولت خارج و به مردم منتقل شد و مردم می توانستند اموال خود را ببینند. از ابتدا به مردم توصیه می شد سهام خود را نفروشند زیرا عرضه 600 میلیارد تأمین کننده در بازار بازار را از بین می برد.

رئیس شرکت سپرده گذاری مرکزی تأکید کرد: هدف از انتشار سهام عدالت ، توانمند سازی خانواده های کم درآمد است. بر این اساس ، امکانات ، امکانات و زیرساخت های لازم را فراهم می کنیم.

فهیمی درباره برگزاری جلسات عمومی شرکت های سرمایه گذاری استانی برای انتخاب هیات مدیره گفت: حدود 380 میلیارد نفر به عنوان شرکت های سرمایه گذاری استانی در دست شهروندان هستند و می توانند در انتخابات اعضای هیئت مدیره شرکت کنند. به حدود 15 استان. ابتدا آنها جلسات فوق العاده ای برگزار کرده اند و دیگران نیز در آینده نزدیک این کار را انجام خواهند داد.

ثبت نام رایگان در ساجام

وی با بیان اینکه ثبت نام SJAM برای شهروندان رایگان است ، ادامه داد: فرصت ثبت نام SJAM برای همه شهروندان فراهم است و نیازی به مراجعه به دفاتر کارگزاری یا گیشه نیست.

رئیس شرکت سپرده گذاری عمومی همچنین با بیان اینکه برای اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت با بانک ها مذاکره شده است ، افزود: مشمولان می توانند از طریق وام تا 60٪ ارزش روز سهام خود را دریافت کنند

وی ادامه داد: اگر آنها بتوانند مبلغ را ظرف یک ماه به بانک بازپرداخت کنند ، این مبلغ قرض الحسنه خواهد بود ، اما اگر ماه بگذرد و مبلغ را پرداخت نکنند ، آن اعتبار به تسهیلات سه ساله تبدیل می شود. “

انتهای پیام