اخبار عمومی

جذب 1000 فالوور اول اینستاگرام در 4 گام + ویدیو – الفبان

ربات ها دوستان و خانواده ای ندارند که بتوانند محتوای شما را با آنها به اشتراک بگذارند و مطمئناً نمی توانند بازخورد ارزشمندی درباره صفحه، محصولات یا محتوای شما ارائه دهند. این افراد نیاز است تا تعداد فالوورهای خود را افزیش دهند تا بتوانند اعتماد مشتری را جذب کنند. در عوض شما مطمئن میشوید در یک پیج استاندارد و واقعی هستید که میتوانید به آن اعتماد کنید. وقتی می خواهید فالوور اینستاگرام بخرید ، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. اگر می خواهید Stories خود را گسسته نگه دارید، می توانید آنها را فقط برای انتخاب دوستان یا گروه های متصدی ارسال کنید.

تعداد فالوورها اگر کم باشد شخصی که از پیج شما دیدن می کند ممکن است فکر کند که صفحه اینستاگرام شما اعتبار لازم را ندارد بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر تعداد فالوورهای اینستاگرام شما کمتر از هزارتا است فکری برای افزایش تعداد فالوئرهای اینستاگرام خود کنید حتی برای شروع فالوورهای فیک هم بد نیستند و حداقل مزیت آن ها بالارفتن اعتبار پیج اینستاگرام شما است. چگونه میتوانید در اینستاگرام همپای رقیبان قدر خود حرکت کنید و جایی در نگاه مخاطبان داشته باشید؟ نه تنها در افزایش فالوور اینستاگرام یک کسب و کار تاثیری نداشته است، بلکه باعث ایجاد تصور منفی از کسب و کار شما در دید مخاطبان میشود.

اگر این صفحه سرشار از محتوای جذاب، گیرا و سازگار با علایق مخاطب باشد، آن ها هم امکان دارد شما را دنبال کنند. کافیست در قسمت جستجوی اینستاگرام شهر مورد نظر را تایپ کنید مثلا Esfahan،با تایپ این کلمه لیستی از پیج های حاوی این کلمه لود خواهد شد.به آن پیج ها رفته و زیر پست هایشان کامنت بزارین یا دیگر افرادی روکه انجا کامنت گذاشتن رو منشن کرده و دعوت کنید از پیج شما هم دیدن کنن. به هر حال شما برای کسب موفقیت بیشتر در اینستاگرام، به فالوور نیاز دارید و باید بتوانید هر چه سریعتر، هزار فالوور اول را جذب کنید.

امروزه اینستاگرام به یکی از موفقترین شبکههای اجتماعی تبدیل شده است و این موفقیت بی دلیل هم نیست! فقط عدد فالوور نیست که مهم است، بلکه این وسط لایکها، کامنتها و آمار بازدید پست و استوری بیشتر از هدد فالوور اهمیت دارد. امنیتی که ارزش آن از هر چیز دیگری در اینستاگرام بیشتر است. در محیط اینستاگرام هر فرد میتواند یک اکانت شخصی برای خود ایجاد کند که در اصطلاح عامیانه به آن پیج گفته میشود. را برای معرفی خود به مشتریانتان در پیج خود لحاظ کنید.

مهمترین صفحه اینستاگرام هر کاربر صفحه پروفایل آن است در این صفحه پستها و استوریهای منتشر شدهی شما، برای دیگر پیج ها به نمایش گذاشته میشود و دارای بخشهای مهمی همچون بیو اینستاگرام است که در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت.در مورد صفحه پروفایل اینستاگرام صحبت کردیم و اینکه این صفحه اصلی شما است که اگر بخواهیم برای این صفحه یک مثال واقعی بزنیم میتوانیم آن را به ویترین یک مغازه تشبیه کنیم.قطعا خود شما که میخواهید محصولی را خریداری کنید قبل از هر چیزی به ویترین مغازه های مربوطه توجه میکنید. حد مجاز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با سایت ما میتوانید برای ۳ ماه آینده خود برای ساعت و دقایق خاصی برنامه ریزی کنید تا ربات برای شما بر روی صفحه ی تان پست ارسال کند ، شما حتی میتوانید عکس های صفحات دیگر را نیز repost کنید. این به خود و منطق خودتان بستگی دارد. چنانچه این تعداد از فالوورها که پست برای آنها نمایش داده میشود واکنشی بر روی پست شما مانند لایک و کامنت داشته باشند، پست مذکور به تعداد بیشتری از فالوورها نمایش داده میشود و با افزایش بازدید از پست مدنظر این روند ادامه خواهد داشت.

اگر پیجی که راه اندازی کردهاید یک پیج تجاری باشد باید برخی از مشخصات خود مانند ایمیل، شماره تلفن، آدرس و… در حالی که فالوورهای فیک هیچ ارزشی در اینستاگرام ندارند و پس از مدتی توسط خود شبکه حذف خواهند شد. اما در ادامه لیستی از پرطرفدارترین افراد حاضر در اینستاگرام برای شما آماده کردیم که اگر پیج ایرانی جا افتاده بود حتماً آن را از طریق نظرات به ما اعلام کنید تا اضافه کنیم، این لیست بصورت فصلی بروزرسانی میشود…

در این موارد می توانید سکه بخرید و از آنها برای گرفتن فالوور و لایک استفاده کنید. شما قبل از خرید فالوور واقعی بدون ریزش باید از صحت واقعی بودن آنها اطمینان حاصل کنید. شاید راهاندازی یک اکانت در اینستاگرام به مهارت زیادی نیاز نداشته باشد اما اگر میخواهید آن را به صورت حرفهای مدیریت کنید و از طریق آن به کسب درآمد برسید باید با هدف و برنامهریزیهای اصولی پیش بروید.