اخبار جامعهکسب و کار خبر فوری

فالوور اینستاگرام را زیاد کنیم

لیست عناوین این خبر مخفی سازی

خرید فالوور فعال واقعی

خرید فالوور فعال واقعی از راه های موثر در رشد پیج اینستاگرام است. این روش می تواند پیج شما را با سرعت بیشتری رشد بدهد. فالوور انواع مختلفی مانند خرید فالوور واقعی فعال ایرانی، خرید فالوور ایرانی و… دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که می خواهند فالوور اینستاگرام بخرند این است که از چه سایتی بهتر است این فالوورها را تهیه کنند. وب سایت مای ممبر می تواند بهترین انتخاب برای خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور ارزان، خرید فالوور 100 درصد واقعی (خرید فالوور واقعی اینستاگرام ) و خرید فالوور اینستاگرام ارزان باشد.

بعد از خرید فالوور از وب سایت مای ممبر ممکن است که شما به خرید لایک هم نیاز شوید. باید به شما بگوییم که شما می توانید خرید انواع لایک مانند خرید لایک واقعی، خرید لایک ایرانی، خرید لایک ارزان و خرید لایک اینستاگرام را از وب سایت مای ممبر انجام دهید.

افزایش ویو نیز یکی از مهم ترین نکاتی است که در اینستاگرام وجود دارد. بالا بودن ویوی پست و استوری می تواند به پیج شما کمک های زیادی کند. اگر شما می خواهید ویو پیج خود را بالا ببرید با خرید ویو اینستاگرام، خرید ویو استوری، خرید بازدید اینستاگرام و خرید ویو پست اینستاگرام از وب سایت مای ممبر می توانید این کار را انجام دهید.

افزایش فالوور اینستاگرام [۴۰ روش افزایش فالوور واقعی و رایگان]

افزایش فالوور اینستاگرام: همانطور که می دانید شبکه های مجازی به یکی از محبوب ترین مسایل در دنیای امروز ما تبدیل شده اند؛ چالش های روزانه، آگاهی از دنیای فراتر از مرزها، گوش دادن به جدید ترین آهنگ های داخلی و خارجی، دیدن جدیدترین و پر مخاطب ترین فیلم های ایرانی و هالیوودی و ده ها مزیت دیگر تنها با داشتن یکی از اپلیکشن های مجازی برای افراد فراهم می شود. در این میان اینستاگرام با داشتن قابلیت های بیشتر نسبت به دیگر شبکه های مجازی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در ادامه جدیدترین اخبار و ترفند های تکنولوژی با ما همراه باشید تا به شما موثرترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام را آموزش دهیم.

چرا افزایش فالوور در اینستاگرام مهم است؟

همه ما می دانیم تعداد فالوورهای پیج در اینستاگرام حرف اول را می زند. تعداد فالوورها هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم روی موفقیت روز افزون شما در اینستاگرام تاثیر گذار است. مسلما هر چقدر تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید درآمدتان هم بیشتر است. فرقی نمی کند از راه تبلیغات درآمد دارید یا فروش آنلاین محصول فیزیکی! در هر صورت تعداد فالوورهای پیج تان است که تعیین کننده درآمد ماهیانه تان است.

به صورت غیرمستقیم هم تعداد فالوورها روی موفقیت تان تاثیر گذار است. مثلا اگر اقدام به تبلیغات در اینستاگرام کنید اما تعداد فالوورهای پیج تان کم باشد افراد کمتری حاضرند تا پیج شما را فالو کنند. اما وقتی مثلا 50 کا یا 100 کا فالوور داشته باشید اعتماد مردم به شما بیشتر می شود و فالوورهای شما نیز روز به روز بیشتر می شوند.

پس در نتیجه باید به فکر افزایش فالوور واقعی اینستاگرام باشید. دنبال فالوور فیک هم نروید چون اصلا سودی برای تان ندارد! نگران نباشید نیازی نیست برای جذب فالوور اینستاگرام هزینه های سنگین بابت تبلیغات بپردازید. چون در این مقاله قرار است تمام روش های افزایش فالوور رایگان را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

آیا برای افزایش فالوور اینستاگرام حتما باید هزینه کنیم؟

یکی از متداول ترین سوالات افرادی که به تازگی وارد  اینستاگرام شده اند، چگونگی افزایش فالوور است. این افراد تصور می کنند که برای افزایش تعداد فالوور ها حتما باید هزینه های گزافی پرداخت کنند. پرداخت مبالغی در جهت خرید فالوور یکی از راه های افزایش فالوورهای اینستاگرام است اما راه قطعی و مفیدی نیست.

گاهی ممکن است افراد سودجو از عدم آگاهی متقاضیان سوء استفاده کرده و فالوور روح یا فیک را در قالب فالوور واقعی به فروش برسانند. به همین دلیل یکی از بهترین مسیر های رشد تعداد فالوورهای پیج، استفاده از روش های کاربردی است. لازم است بدانید که این روش ها طی کردن شب صد ساله در یک شب نیست و نیاز به ممارست زیادی دارد.

روش های موثر برای افزایش فالوور اینستاگرام

شبکه های مجازی علاوه بر جنبه فان و سرگرم کننده، می توانند تاثیر زیادی در رشد کسب کار شما داشته باشند. به همین منظور برای اینکه بتوانید به محبوبیت و شهرت زیاد در اینستاگرام برسید باید روش های اصولی و واقعی برای جذب فالوور را دنبال کنید.

استفاده از عکس پروفایل جذاب و یونیک

ببینید، پروفایل در اینستاگرام حکم ویترین مغازه ای را دارد که اجناس زیبای آن، نگاه خریداران را جلب می کند. برای اینکه بتوانید در گام اول فالوورهای زیادی را جذب کنید ابتدا باید به فکر یک پروفایل شیک، جذاب، یونیک و مرتبط با پیج باشید. قانون دستورات دیداری را فراموش نکنید، چشم ها می توانند با دیدن جذابیت های پیج و مخصوصا پروفایل، مغز را تحریک به بازدید از پیج کنند.

بیوی منحصر به فرد بنویسید

بیوگرافی پیج اینستاگرام می تواند در لحظه نظر کاربران و فالوورها را جلب یا نقض کند. بیو بیانگر محتوای پیج شماست و برای اینکه بتوانید جذابیت پیج را افزایش دهید لازم است که معرفی مختصر و مفیدی داشته باشید. بسیاری از پیج های هنری با قرار دادن تک بیتی های ناب می توانند توجه کاربران زیادی را جلب کنند؛ پس متناسب با محتوای پیج، بیوگرافی را انتخاب کنید.

تعامل با پیج های همکار

تعامل و تبادل نقش موثری در معرفی کسب و کار شما دارد، از مزیت های اینستاگرام  معرفی کسب و کارهای هم حوزه است. برای شناخته شدن تنها لازم است که فعالیت مستمر داشته باشید و به منظور تعامل می توانید از طریق دایرکت با هم در ارتباط باشید. این ارتباطات شرایطی را فراهم می کند که در لیست Suggestion قرار بگیرید و به این ترتیب منجر به افزایش فالوور اینستاگرام پیج شما شود.

مسابقه های چالشی داشته باشید

یکی از روش های متداول برای جذب افراد ایجاد چالش و مسابقات است. افراد دوست دارند در چالش هایی شرکت کنند که هیجان زیادی داشته باشد؛ همین امر سبب شده که این روزها شاهد مسابقات بزرگ در پیج های معروف باشیم.

ایده و خلاقیت داشته باشید و هدایای ترغیب کننده برای مسابقات در نظر بگیرید، به طور مثال برای پیج های آرایشی می توانید از انواع محصولات محبوب و پر لایک به عنوان جایزه نام ببرید و شرط برنده شدن در قرعه کشی را فالوو و تگ کردن دوستان قرار دهید. این راه تاثیر زیادی در افزایش فالوور اینستاگرام دارد.

در وب سایت خود برای معرفی پیج استفاده کنید

ایده بسیار جالبی است که در وب سایت ها از پیج های خود نام ببرید؛ معمولا بازدید وب سایت ها بسیار بالا است و می توانید با قرار دادن آیدی پیج باعث افزایش فالوور اینستاگرام شوید. برای این کار بنر پیج را زیر پست های داخل سایت قرار دهید. می توانید از سوالات چالشی نیز استفاده کنید و بازدید کنندگان را برای دریافت پاسخ سوال به پیج خود دعوت کنید.

تجزیه و تحلیل کاربران

این کار بسیار ساده است تنها لازم است از قابلیت Insight که برای پیج های تجاری در نظر گرفته شده، استفاده نمایید. این ابزار به شما اطلاعاتی از قبیل میزان جذاب بودن محتوا برای فالوورها و هدفمند بودن پیج را می دهد. اگر بدانید در مسیر درستی قدم برداشته اید می توانید با استمرار در این مسیر فالوورهای واقعی بیشتری جذب نمایید.

تبلیغات آفلاین را فراموش نکنید

یکی از روش های مهم در مشاغلی که به صورت سنتی فعالیت می کنند، استفاده از آیدی اینستاگرام بر روی کارت های ویزیت است. اگر به مشتریان خود بقبولانید که می توانند با دنبال کردن پیج شما اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار، محصولات و خدمات کاریتان به دست آورند، بدون شک گامی مثبت در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام برداشته اید.

از جذابیت چالش ها غافل نشوید

درصد زیادی از افراد با هدف شرکت در چالش های جذاب اینستاگرام از این اپلیکیشن محبوب استفاده می کنند. برای افزایش فالوور اینستاگرام می توانید از پست های چالشی و جنجالی استفاده کنید. اکثر این پست ها می توانند سوالاتی را از کاربران بپرسند که آن ها را وادار به پاسخگویی کنند.

از طرف دیگر مردم دوست دارند در تمامی مسائل دیگران نظر بدهند، پست و استوری های نظر سنجی بگذارید و از فالوورها بخواهید دوستان خود را برای پاسخگویی بیشتر تگ کنند. این کار سبب می شود که محتوای شما همانند یک ویروس در اینستا دست به دست شود.

معرفی در دیگر شبکه ها

یکی از قطعی ترین راه هایی که می توانید پیج اینستای خود را به دیگران معرفی کنید اشتراک گذاری در دیگر شبکه های مجازی است. می توانید سوال چالشی را ایجاد کنید و از کاربران بخواهید با مراجعه به آدرس آیدی اینستاگرام پاسخ خود را در آن جا بگذارند. برای جذب بیشتر کاربران می توانید از کلیپ های ویدیویی جذاب یا آهنگ های روز دنیا استفاده کنید.

تگ لوکیشن

آپدیت های جدید اینستاگرام این قابلیت را فراهم نموده تا بتوانید با استفاده از تگ لوکیشن، پیج شما را به افراد منطقه معرفی نماید، این روش فالوورهای واقعی را به پیج شما اضافه می کند.

تولید محتوا

از مهم ترین دلایلی که سبب شناخته شدن شما در اینستاگرام می شود نولید محتواست. پیج های معروف را در نظر بگیرید، همگی به طور مستمر محتوای مفید و کاربردی را منتشر می کنند. این محتوا می تواند صوت، تصویر، متن و یا ویدیو باشد که به صورت کاملا جذاب به فالوورها ارائه می شود. در این محتوا می توان از هشتگ های مختلف استفاده کرد و یا از تگ هایی با کلیک بالا بهره برد.  پیج شما باید به گونه ای باشد که کاربران برای داشتن پست های شما و دانلود از اینستاگرام ترغیب شوند.

محتوای طنز

برای اینکه بتوانید از طریق این برنامه ها کسب و کار خود را معرفی کنید ابتدا لازم است که به فعالیت هایی در جهت افزایش فالوور واقعی بپردازید. از آن جایی که اپلیکیشن های مجازی صرفا برای سرگرم کردن کاربران ساخته شده اند، می توانید با تولید محتوای فان و سرگرم کننده توجه افراد زیادی را به خود جلب کنید. برای موفقیت بیشتر پیشنهاد می کنیم که محتوای تولید شده به صورت طنز محور و در حوزه بیزینس شما باشد.

رقابت های چالشی

برای افزایش فالوور اینستاگرام از رقابت های چالشی استفاده کنید؛ سوالاتی بپرسید که افراد را وادار به جواب دادن کنید. از تصاویر افراد مشهور استفاده کنید و از مردم بخواهید نظر خود را در رابطه با هر یک عنوان کنند و از این دسته چالش هایی استفاده نمایید که سبب می شوند کاربران علاوه بر خود، استوری یا پست شما را برای دیگر نیز ارسال کنند.

الگوریتم های اینستاگرام

هریک از الگوریتم ها با اهداف خاصی طراحی شده اند، برخی از قواعد خاصی پیروی می کنند. هیچ یک از فالوورهای پیج نباید فیک باشند، استفاده از هشتگ های بی ربط ممنوع و تعامل کاربران در حد تعادل باشد و … . تمامی این موارد را در موارد فوق عنوان کردیم و شما با رعایت آن ها می توانید فالوور واقعی پیج را افزایش دهید.

انتشار به موقع

یکی از مواردی که سبب بیشتر دیده شدن پیج شما می شود، انتشار محتوا در زمان درست است. ساعت مشخصی برای انتشار محتوا وجود ندارد و شما می توانید با کشف نرخ تعامل پیج، زمان منتشر کردن محتوای خود را بیابید. برای این کار به قسمت Insights رفته و فعالیت ها را بررسی کنید، نرخ تعاملات در هر زمانی بیشتر بود آن ساعت را برای انتشار محتوا انتخاب کنید.

تم های جذاب

برای اینکه بتوانید پیج جذابی برای فالوورها داشته باشید تنها تولید محتوای سرگرم کننده یا پروفایل جالب کافی نیست. کاربران در صورتی پیج شما را فالو می کنند که تم خاص و منحصر به فردی داشته باشید. برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از گرافیک جذاب تا 35 درصد شانس شما را افزایش می دهد.

ربات نباشید

همانطور که پیشتر عنوان کردیم برای اینکه بتوانید از الگوریتم های اینستا استفاده کنید لازم است که ثابت کنید شما ربات نیستید تا بیشتر مورد توجه مزایای این اپلیکیشن باشید. برای این کار پیشنهاد می کنیم که هر از چند گاهی دایرکت های خود را با وویس جواب دهید. برای جواب دادن به کامنت ها وقت بگذارید و استوری های پرسشی را فراموش نکنید.

استوری های چالشی

همانطور که عنوان شد چالش ها می توانند به راحتی توجه افراد را به خود جلب نمایند، حال تصور کنید که این استوری ها چالشی باشند و جذابیت آن به گونه ای باشد که افراد را ترغیب به شرکت در چالش کند، به علاوه سبب شود که استوری شما را ارسال کنند تا افراد زیادی در این چالش شرکت کنند و در نتیجه ویو استوری ها بالا و تعداد فالوور واقعی پیج افزایش پیدا می کند.

منشن در استوری

استوری ها می توانند نقش زیادی در معرفی پیج های اینستاگرام داشته باشند، از این رو توجه به محتوا و گرافیک استوری ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین منظور پیشنهاد می کنیم که حتما در استوری ها از هشتگ ها و منشن های مرتبط به حوزه کاری خود استفاده نمایید تا در سرچ های روزانه کاربران نیز نمایش داده شوید.

لایوهای آموزشی

داشتن لایو های آموزشی که در آن بتوانید به پرسش فالوورها پاسخ دهید می تواند تاثیر زیادی در افزایش تعداد فالوورها داشته باشد. اگر بتوانید تایم مشخص و مستمری برای داشتن لایوهای آموزشی داشته باشید و در رابطه با بیزینس خود توضیحات کامل و ساده ای بدهید، بدون شک افراد زیادی به شرکت در لایو ها علاقه مند می شوند.

هشتگ ها را فراموش نکنید

# هشتگ های اینستاگرام یک راه میانبر برای معرفی کسب و کار شما هستند، البته مشروط بر اینکه درست و اصولی مورد استفاده قرار بگیرند. محبوبیت هشتگ ها تا جایی است که در آپدیت جدید اینستاگرام شاهد قابلیت فالوو کردن کردن توسط هشتگ ها هستیم، در صورتی که به طور مستمر از این قابلیت استفاده کنید، فالوورهای بیشتری شما را می شناسند.

نشر ویدئوهای پرطرفدار

برای بیشتر دیده شدن پیج، می توانید کلیپ و ویدئو های IGTV اینستاگرام را در آپارات و یوتیوپ انتشار دهید؛ با این روش می توانید مطمئن باشید که فالوورهای واقعی به پیج شما هجوم می آورند.

تعاملات کاری

اگر بتوانید با افرادی که در حوزه کاری شما فعالیت دارند تعامل داشته باشید می توانید از معرفی بیزینس تان به دیگران مطمئن شوید. در آپدیت های جدید، اینستاگرام برای افرادی که تبادل کاری دارند و در لایوهای آموزشی مشابه شرکت می کنند مزایای زیادی در نظر دارد.

کپشن حرفه ای

جذاب بودن کپشن ها می تواند به خوبی کاربران را جذب کند؛ اینکه لحن شما خودمانی و عامیانه باشد نیز در این جذابیت بی تاثیر نیست. در واقع باید هنرمند بود تا بتوان کپشن های جذاب، خلاصه، مفید و مرتبط نوشت. برای اینکه بتوانید فالوورها را بیشتر جذب کنید می توانید بخش جذابی از کپشن را در تصویر پست بنویسید و مابقی را به متن کپشن ارجاع دهید.

تعامل های همزمان

استفاده از تعامل های همزمان این امکان را برای شما فراهم می کند که به مرور فالوورهای زیادی را به پیج خود اضافه کنید. در تعامل همزمان، پیش از انتشار پست جدید مدت 10 الی 20 دقیقه را به پیج های مشابه اختصاص دهید و با کامنت و لایک توجه آن ها را جلب کنید. پس از 20 دقیقه پست مورد نظر را منتشر کنید، آن ها به پیج شما مراجعه می کنند و با لایک و کامنت در لحظه به تعامل با شما می پردازند.

تبلیغات در پیج مرتبط

برای معرفی کسب و کار می توانید در پیج های مرتبط تبلیغات گسترده داشته باشید. تگ شدن آیدی شما در پیج هایی با حوزه کاری مشابه باعث شناخته شدن بیشتر شما می شود .برای اینکه بتوانید پیج های مشابه را بیابید می توانید از سرچ کردن هشتگ های مشابه استفاده کنید.

به اندازه پست منتشر کنید

اینکه مدام پست بگذارید و استوری و لایو داشته باشید نمی تواند مفید باشد. برای ارسال پست برنامه ریزی داشته باشید تا هم فالوورهای جدید به پیج اضافه کنید و هم بتوانید فالوورهای پیج را نگه دارید.

اسپانسر باشید

براساس یک ضرب المثل اسپانیایی “اگر می خواهید یک املت خوشمزه بخورید، باید دو تخم مرغ و یک گوجه خرج کنید.”

برای افزایش فالوور اینستاگرام می توانید از پیج های معروف بخواهید اسپانسر مسابقات و چالش های آن ها شوید؛ به این ترتیب افراد زیادی برای آگاهی از نتیجه مسابقات پیج شما را فالو می کنند.

بهینه سازی اکسپلور

برای دیده شدن پیج خود در اینستاگرام راه های میانبر زیادی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به ورود به اکسپلور اشاره کرد. برای معرفی بیشتر بیزینس تان باید اول بخش اکسپلور را بهینه کنید و تنها پست هایی را ببینید که تمایل به دیدن آن ها دارید. برای این کار باید در قسمت آپشن ها گزینه Not Interested را فعال کنید.

کامنت مارکتینگ

یکی از بهترین شیوه های بالا بردن فالوورهای پیج اینستاگرام استفاده از کامنت زیر پست های پیج های مرتبط به کارتان است. شما در این روش باید مخاطبان هدف تان را پیدا کنید و به پیج تان جذب کنید. در این روش باید پیج های مرتبط با کارتان را شناسایی کنید و به محض انتشار پست جدید زیر پست شان کامنت درج کنید. با این کار می توانید علاقه مندان به کسب و کارتان را به پیج تان جذب کنید و اگر محتوای پیج تان جذاب باشد مطمئن باشید شما را فالو می کنند. خوبی این روش این است که می توانید فالوورهای واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان را جذب کنید.

فالوورهای فیک را حذف کنید

حذف فالوورهای فیک این مزیت را دارد که می توانید با افراد واقعی تعامل درست داشته باشید و نرخ تعامل را بالا ببرید. داشتن فالوورهای واقعی شما را مشمول دریافت امتیاز از اینستاگرام می کند و بنابراین رتبه پیج بالا می رود. پیدا کردن فالوورهای فیک بسیار مشکل است، برای این کار می توانید آهنربایی را بردارید و در انبار کاه به دنبال سوزن بگردید. ربات های حذف فالوور فیک در اینجا به درد می خورند و می توانند نقش مهمی در رتبه دهی سایت داشته باشند.

ربات اینستاگرام؛ بهترین روش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

یکی از بهترین روش های جذب فالوور واقعی و هدفمند در اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. همانطور که می دانید داشتن تعامل زیاد با مخاطبان هدف در اینستاگرام بهترین راه برای معرفی خود به آن هاست. این تعامل شامل لایک کردن، کامنت گذاشتن روی پست آن ها، فالور و آنفالو کردن و … است که در نهایت باعث می شود آن ها شما را فالو کنند.

انجام این کارها برای شما در روز کمی سخت و خسته کننده است. اما ربات اینستاگرام دقیقا برای این کار طراحی شده است. اگر از ربات افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید باعث می شود فالوورهای واقعی پیج تان روز به روز بیشتر شود. فقط کافی است پیج خود را به ربات وصل کنید و آن را برای اهداف خود برنامه ریزی کنید.

مثلا اگر شما قصد داشته باشید فالوورهای فلان پیج که رقیب شماست را جذب کنید می توانید ربات را طوری برنامه ریزی کنید که فقط با آن ها در تعامل باشد و در نهایت مخاطبان هدف شما را جذب می کند.

ربات اینستاگرام اینبو در حال حاضر بهترین ربات اینستاگرام محسوب می شود و تنها رباتی که درست کار می کند و امنیت بالایی دارد ربات اینبو است. با استفاده از این ربات می توانید در ماه حدودا بین 3 تا 7 هزار فالوور واقعی جذب کنید. برای استفاده از این ربات از طریق کلیک روی دکمه زیر اول ثبت نام کنید و پلن مورد نظرتان را انتخاب کنید.

ترفند های مخفی افزایش فالوور اینستاگرام

اگر به دنبال رشد نام تجاری و افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید، این مقاله را از دست ندهید! ما در این مقاله به معرفی و آموزش تکنیک‌های مختلف برای جذب مخاطبین یا همان افزایش فالوور در اینستاگرام می‌‌پردازیم. با ما همراه باشید تا بتوانید در جذب فالور واقعی اینستا موفق باشید.

اولین سوالی که برای آغاز کنندگان کسب و کار در اینستاگرام پیش می آید این است که:

آیا اینستاگرام برای بازاریابی مناسب است؟

مطمئنا جواب مثبت است. اما اگر بخواهیم دلایل خود را برای جواب ذکر کنیم، می‌‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    وجود طیف وسیع مخاطبان فعال در بیشتر مشاغل

    فعالیت بیش از ۲۵ میلیون نام تجاری در اینستاگرام

    حضور بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در شبانه روز

    جذابیت پلتفرم اینستاگرام برای تبلیغات

و بسیاری از دلایل دیگر مانند برند سازی شخصی که باعث می‌‌‌شود اینستاگرام ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشد و شما را به افزایش فالور اینستاگرام خود ترغیب کند. می توان گفت اینستاگرام یکی از بهترین جواب هایی است که می توان در پاسخ سوال چگونه انلاین کسب درامد کنیم، داد.

برای مطالعه بیشتر در این مورد می‌‌‌‌‌توانید به مقاله آموزش اینستاگرام مارکتینگ مراجعه کنید.

انواع روش های جذب و افزایش فالوور اینستاگرام

اولین سوال بعد از راه اندازی حساب اینستاگرام معمولا این است که چگونه فالور جذب کنیم؟ خب بعد از اطلاع از دلایل حضور در اینستاگرام، وقت آن است که به نحوه جذب و افزایش مخاطبان در اینستاگرام بپردازیم. روش ها و ترفند های اینستاگرام برای افزایش فالوور متنوع هستند، اما کاربردی ترین روش ها عبارتند از:

۱- استفاده از تقویم محتوا

تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوا به شما کمک می کند که برای انتشار مطالب خود در اینستاگرام برنامه ریزی داشته باشید و خود را از قبل برای روزهای مهم و مناسبت‌‌های خاص آماده کنید.

ایده های جذاب، تمرکز بیشتر بر روی مطالب، انتشار پست‌‌‌‌‌ها در زمان مشخص و جلوگیری از ارسال مطالب تکراری از مهم‌‌‌‌‌‌ترین مزایای استفاده از یک تقویم محتوایی برای اینستاگرام است.

مزیت مهم استفاده از تقویم محتوایی این است که پس از مدت کوتاهی دنبال کنندگان شما همیشه در انتطار مطالب جدید و مهیج خواهند بود و این امر باعث تبلیغ و در نهایت بالا بردن فالور اینستا شما خواهد شد.

۲- استفاده از تصاویر و کلیپ های با کیفیت و جذاب

اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است. به همین خاطر توصیه می‌‌‌‌کنیم از انتشار تصاویر و ویدئوهای بی کیفیت در آن جدا پرهیز کنید! محتوای بی کیفیت علاوه بر عدم جذب کاربران جدید، باعث فرار دنبال کنندگان شما نیز خواهد شد. برای جذب فالور واقعی اینستا باید از بهترین و با کیفیت ترین محتوای تصویری برای کسب و کار خود استفاده کنید.

یکی از محتواهای جذاب برای مخاطب اینفوگرافیک است. در مورد اینکه infographic چیست مقاله ما را بخوانید.

می توانید برای آشنایی با ابعاد تصاویر اینستاگرام مقاله بهترین سایز برای پست اینستاگرام را مطالعه کنید.

۳- استفاده از بخش آنالیز اینستاگرام

آنالیز اینستاگراماگر اکانت خود را به business account تغییر دهید به اطلاعات بسیار خوبی در رابطه با مخاطبان خود دست پیدا خواهید کرد. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بهترین زمان را برای انتشار مطالب خود پیدا کنید و سن، جنسیت و موقیت مکانی افراد را به راحتی تشخیص دهید.

آنالیز پیج اینستاگرام، به شناخت شما از دنبال کنندگان یا فالوور ها منجر شده و می‌‌تواند در تدوین استراتژی محتوایی به شما کمک کند. و همانطور که در بالا اشاره شد، داشتن تقویم محتوای و استراتژی در محتوا به افزایش فالوور اینستاگرام کمک خواهد نمود.

جهت راهنمایی برای تبدیل اکانت خود به حساب تجاری می توانید از این لینک استفاده کنید.

۴- تگ کردن افرادی که با برند شما در تعامل هستند

تگ کردن افراد باعث می‌‌‌‌‌شود، پست منتشر شده توسط آنها مشاهده شود حتی اگر آن افراد از فالوورهای شما نباشند. برای درک این بخش به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید شما صاحب یک باشگاه ورزشی تناسب اندام هستید و روزانه افراد مختلفی در باشگاه شما حضور پیدا می‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. شما می‌‌‌‌‌‌توانید از این افراد، تصاویر و یا ویدئوهایی را تهیه کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید سپس نام آنها را برای روی پست منتشر شده تگ کنید.

این کار می‌‌‌‌‌تواند علاوه بر بالا بردن میزان تعامل کاربران، آن ها را به دنبال کردن پیج شما ترغیب کند. این تکنیک می‌‌‌‌تواند در بسیاری از پیج های تجاری مورد استفاده قرار گیرد.

۵- استفاده از هشتگ های هدفمند در بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام باید خلاصه، ساده و تا حدی جذاب نوشته شود تا کاربر در اولین نگاه از نوع فعالیت  و دلیل دنبال کردن شما آگاه شود.

استفاده از کلیدواژه‌‌‌‌‌های اصلی حوزه کاری شما، به عنوان هشتگ در بیوی اینستاگرام یکی از تکنیک‌هایی است که می تواند به شما در این زمینه کمک کند. در مقاله نوشتن بیو در اینستاگرام برای بیزینس‌ها در این مورد توضیح داده ایم.

در استفاده از هشتگ ها با احتیاط رفتار کنید تا دچار شادوبن نشوید. مقاله شادوبن اینستاگرم چیست را در این مورد مطالعه کنید.

در بیوگرافی صفحه اینستاگرام خود از هشتگ های با معنا استفاده کنید

برای آشنایی بیشتر با هشتگ می توانید مقاله ساخت هشتگ در اینستاگرام را بخوانید.

۶- سوال از کاربران

یکی از مشکلاتی که ممکن است با گذشت زمان برای پیج اینستاگرام شما به وجود آید، یکنواختی پست‌‌‌‌‌‌های منتشر شده در اینستاگرام است. اگر صفحه شما در یک بازه زمانی طولانی، اقدام به انتشار پست‌‌‌‌‌‌های خنثی نماید به احتمال زیاد با کاهش تعامل و ریزش کاربر مواجه خواهید شد.

منظور از پست‌‌‌‌‌‌‌های خنثی مطالبی است که معمولا میزان مشارکت افراد در آن‌‌‌‌ها پایین است.

یکی از راه های افزایش فالور اینستاگرام تولید محتوای بحث برانگیز و در نتیجه وایرال شدن پست ها است. با این کار پست شما مخاطب بیشتری پیدا می کند و احتمال جذب فالور جدید بالا می رود.

۷- استفاده از آیکون اینستاگرام در سایت و قالب ایمیل

یکی از روش‌‌‌‌‌‌های متداول برای جذب فالوور، درج آیکون شبکه‌‌‌‌های اجتماعی در سایت است. با این کار کاربران به آسانی و در کم ترین زمان می‌‌‌‌توانند صفحات شما را دنبال کنند. همچنین می توانید از افزونه‌‌‌‌‌‌هایی که آخرین پست‌‌‌‌‌‌های منتشر شده در اینستاگرام را نمایش می‌‌‌‌‌دهند، در سایت خود استفاده کنید.

AccessPress Instagram Feed یکی از افزونه‌‌‌‌هایی است که به خوبی این کار را برای شما انجام می‌‌‌‌‌‌دهد. درج آیکون‌‌‌‌‌ها در قالب و امضای ایمیل هم، از روش‌‌‌‌های هوشمندانه برای افزایش فالوور به شمار می‌‌‌‌‌آید.

۸- انتشار محتوای اینستاگرام در سایر شبکه های اجتماعی

ارسال پست‌‌‌های اینستاگرام در فیس بوک، توییتر و کانال‌‌‌‌ها و گروه‌‌‌‌‌‌های تلگرامی می تواند به رشد دنبال‌‌‌کنندگان صفحه شما کمک کند.

این کار باعث می‌‌‌‌‌‌شود تا افرادی که در سایر شبکه‌‌‌‌‌های اجتماعی شما را دنبال می‌‌‌‌‌کنند با پیج اینستاگرام شما آشنا شوند و در صورت تمایل شما را فالو کنند.

برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام مقاله دانلود فیلم از اینستاگرام را مطالعه کنید.

۹- با برگزاری مسابقات و کمپین های تبلیغاتی چگونه می توان فالوور را افزایش داد؟

برگزاری مسابقه یا جشنوارده مناسبتی برای افزایش فالوور در اینستاگرامیکی از روش‌‌هایی که معمولا شرکت‌ها از آن برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می‌کنند برگزاری مسابقه و ایجاد کمپین‌‌‌های تبلیغاتی مختلف است.

به عنوان مثال می توانید از کاربران بخواهید با ایجاد یک هشتگ خاص پست هایی را برای شما منتشر کنند و یا از آن‌‌‌‌‌ها بخواهید که دوستان خود را در پست مورد نظر منشن کنند.

همچنین می توانید صفحه خود را از طریق صفحات بزرگ در اینستاگرام تبلیغ کنید و به این ترتیب مخاطبان بیشتری جذب کنید.

 پیشنهاد می‌کنیم برای تغییرات در فعال سازی اکانت اینستاگرام بخش غیر فعال سازی رمز دو مرحله ای اینستاگرام را مطالعه کنید.

۱۰- تعامل همه جانبه برای افزایش فالوور اینستاگرام

یکی از اشتباهاتی که می‌‌‌‌‌توانید در شبکه‌های اجتماعی انجام دهید عدم توجه و پاسخگویی به کاربران و یک طرفه شدن کانال ارتباطی است. این کار باعث دلسردی کاربران و آنفالو کردن صفحه شما خواهد شد. سعی کنید تا حد امکان به کامنت‌ها پاسخ داده و تعامل با کاربران را افزایش دهید. این کار باعث افزایش اعتماد و وفاداری کاربران خواهد شد.

با توجه به الگوریتم‌‌‌‌‌های جدید اینستاگرام هر چه میزان تعامل شما با کاربران بیشتر شود شانس نمایش پست‌‌‌‌‌‌های شما در بخش Feed افزایش خواهد یافت.

به کاربران خود اهمیت دهید و رضایت آنها را جلب نمایید

۱۱- پرهیز از متن های زیاد در پست های منتشر شده

واقعیت این است که کاربران اینستاگرام به خاطر استفاده از موبایل و صفحه نمایش کوچک علاقه ای به خواندن متن های طولانی از خود نشان نمی‌‌دهند. اگر مطالب شما مهم است می‌‌‌‌‌‌‌توانید متن خود را در قالب آلبوم پست و به شکل واضح بر روی تصاویر درج کنید.

۱۲- استفاده از هشتگ های مناسب

از چه هشتگ هایی برای افزایش فالوور می‌توان استفاده کرد؟ هشتگ‌ها در اینستاگرام بسیار پرکاربرد هستند و باعث می‌‌‌شوند پست‌‌‌ها و مطالب شما در معرض مشاهده کاربران جدید قرار گیرد. به عنوان مثال اگر مالک یک فروشگاه آنلاین موبایل هستید، می‌‌‌توانید در کنار تصویر منتشر شده از هشتگ‌‌‌هایی مانند #فروش_موبایل و یا #خریدموبایل استفاده کنید.

نکته: اگر مشاغل محلی دارید ، حتما هشتگ‌‌‌‌‌های محلی را نیز در آن وارد کنید. برای استفاده از بهترین هشتگ‌‌‌‌‌ها می توانید کمی درباره موضوع خود تحقیق کنید.

شما می‌‌‌‌توانید تا ۳۰ هشتگ در پست‌‌‌‌‌‌های خود استفاده کنید اما بهترین تعداد هشتگ در هرپست بین ۵ الی ۷ عدد است.

و این نکته را در نظر بگیرید که هشتگ ها ثابت نیستند و بنا به ترند بودن موضوعات مختلف در بازه های زمانی متفاوت تغییر می‌کنند، بنابراین سعی کنید برای نوشتن هشتگ ها به این موضوع توجه کنید و خلاقانه عمل کنید.

جا دارد این مطلب را ذکر کنیم که امکان دارد هشتگ های شما بعضا به درستی عمل نکند، پیشنهاد می کنیم برای رفع این مشکل علت کار نکردن هشتگ در اینستاگرام را مطالعه کنید.

۱۳- استفاده از ابزارهای اضافه کردن لینک

یکی از محدودیت هایی که در اینستاگرام وجود دارد امکان اضافه کردن تنها یک لینک در بیوی اینستاگرام است. بسیاری از کاربران تمایل دارند که از لینک‌‌‌‌های مختلف مانند کانال تلگرام، پیج لینکدین و یا صفحات داخلی سایت خود استفاده کنند که با توجه به محدودیت های اینستاگرام این کار ناممکن به نظر می رسد.

ابزارهایی داخلی و خارجی زیادی برای این کار وجود دارد که می‌‌‌‌‌توانید با یک سرچ ساده در گوگل به آنها دست پیدا کنید.