اقتصادی

باید دست مافیای اقتصادی را در استان بوشهر قطع کرد /دنیا امروز اقتصاد دولتی را نمی‌پذیرد

خبر فوری / بوشهر معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید دست مافیای اقتصادی در استان بوشهر قطع شود ، شاید برخی علاقه مند هستند اقتصاد استان بوشهر را در انحصار خود نگه دارند.

محمدتقی ایرانی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان بوشهر ضمن بررسی منطقه صنعت آزاد تولید بوشهر ، اظهار داشت که مناطق آزاد با قابلیت هایی که ایجاد می کنند می توانند سرمایه گذاری خارجی و داخلی را جلب کرده و اقتصاد را تحریک و توسعه دهند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان بوشهر افزود: در حال حاضر دنیا از اقتصاد دولت حمایت نمی كند ، به همین دلیل هیچ سرمایه گذار بخش خصوصی علاقه ای به توافق با دولت در این زمینه ندارد.

وی تأكید كرد كه “براساس كاركردهای تعریف شده برای رونق سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاری ، مناطق آزاد در بخش خصوصی تعریف می شوند و نه در بخش دولتی.”

بر اساس اصل 44 قانون اساسی ، با تأکید بر اینکه اقتصاد دولتی باید به نفع بخش خصوصی آزاد شود ، ایران گفت: “در پاسخ به تقاضای 70 ساله مردم استان بوشهر ، رسانه ها به بسیاری از مقامات این استان حمله می کنند .

این مقام مسئول افزود: وقتی فضای رسانه ای استان بوشهر هزینه بالای زمین و مسکن را تنها نتیجه ساختن بخشی از استان به منطقه آزاد اعلام می کند ، طبیعی است که حتی سرمایه گذاران داخلی نیز نمی خواهند خلاف آن امنیت باشند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با تأکید بر لزوم قطع دست مافیای اقتصادی در استان بوشهر ، ادامه داد: شاید برخی علاقه مند هستند اقتصاد در استان بوشهر را در انحصار خود نگه دارند و نمی خواهند هیچ سرمایه گذار قانونی وارد دنیا شود. “دو

وی یادآور شد: سرمایه گذاری حق ملت ایران است و توانمندی ها در استان بوشهر موضوعی ملی تلقی می شود ، نباید به بهانه ایجاد گرانی در نتیجه تجارت آزاد از ورود سرمایه گذاران به آن استان جلوگیری شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان بوشهر گفت: ایجاد شغل ، امکانات رفاهی و اقتصادی و بهبود فضای زندگی مردم از جمله مزایای ایجاد فضاهای آزاد است که باید در نظر گرفته شود.

محمدتقی ایرانی افزود: منطقه آزاد تجاری ، اقتصادی و صنعتی بوشهر اولین یا آخرین کشور آزاد کشور نیست ، بنابراین کسانی که از فضای مجازی و رسانه ها انتقاد می کنند باید در برخی مناطق آزاد کشور باشند و ببینند مردم این مناطق با چه روبرو شده اند این مشکل.

وی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: معمولاً وقتی کار به نفع مردم و توسعه استان تعریف می شود ، برخی مخالف علم هستند ، هیچکس زیر بار توسعه نیافتگی نیست.

وی خاطرنشان کرد که حق سرمایه گذاری بوشهر در بخش بیش از آن است که به دلیل ارتباط با کشورهای جنوبی خلیج فارس است و طبق منطقه آزاد بوشهر ، این استان اولین استان سرمایه گذاری است

این مقام رسمی تصریح کرد که نباید از کالاهایی که همراه ملوان است راضی باشد ، زیرا ممکن است سود برخی افراد بهتر باشد. سود Tehlenji و مافیای پشت آن برای برخی افراد بسیار ارزشمند است ، بنابراین زندگی مردم ساکن Tehlenjin و چتربازی با ملی شدن اقتصاد ، صادرات و واردات و سرمایه گذاری خوب در این استان در معرض خطر است. طول می کشد

ایران تاکید کرد: مردم باید بدانند که با سرمایه گذاری در این منطقه منافع آنها تأمین می شود و منطقه آزاد بوشهر به خطر نمی افتد. بر اساس آمایش سرزمین و فرصتی که در این بخش ایجاد شده است ، اگر به موقع وارد نشویم و از ظرفیت های جدید سرمایه گذاری برای منافع مردم استفاده نشود ، این خط توسعه از جاسک ، بندرعباس و اروند عبور خواهد کرد ، و باقی مانده است دیده شود که چرا توسعه استان.

وی ادامه داد: در حال حاضر توسعه صنایع نفت و پتروشیمی ، آبزی پروری ، گردشگری و توسعه گردشگری در استان بوشهر انجام شده و نیاز به صنایع اضافی دارد که با منطقه آزاد تجاری محقق می شود.

معاون استاندار بوشهر گفت: مردم این استان از سرمایه گذاری قدردانی می کنند و به دلیل توسعه ، مشکلات زیست محیطی و بیولوژیکی را نیز می بینند. مجازات ها و مشکلات ناشی از آن موقتی و شکننده است و به حالت تعلیق در می آید و در این شرایط جدی مردم نباید هیچ اظهار نظری داشته باشند

انتهای پیام