اقتصادی

بازگشایی مشروط تالارها از امروز+شرایط جدید

طبق اتاق اخوان ، از امروز تالارها در همه شهرهای دارای وضعیت قرمز ، نارنجی و زرد در شرایط جدید مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبر فوری ، به دنبال مکاتبات و پیگیری های اتاق اصناف ایران درباره بازگشایی و فعال سازی مجدد بخشها ، کمیته امنیت ملی و ایمنی تاج ستاد ملی تاج موافقت کرد که امروز (6 ژوئن) مجدداً فعالیت مجدد شود. مشمول حداکثر پروتکل ها .. بهداشت دقیق و نظارت دقیق بر اجرای قوانین و مقررات اعلام شده.

بر این اساس در فضای باز سالن ها با در نظر گرفتن مسافت سه متر برای هر صندلی و ارائه به هر نفر هشت متر مربع ، حداکثر 30٪ ظرفیت فعالیت و خدمات پذیرش مشتری ، تصمیم گیری شد.

همچنین با توجه به فضای بسته و سقف سالن ها (سالن ها) علاوه بر الزام به رعایت دستورالعمل های اعلام شده در خارج ، رعایت حد پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا 15 نفر ، نارنجی الزامی است. 20 نفر ، زرد 30 نفر و شهرها با 50 نفر.

در اواخر ژانویه سال گذشته ، پس از تعطیلی تقریباً یک ساله ، به دلیل شیوع ویروس تاج ، سالن ها این فعالیت ها را از سر گرفتند ، زیرا پس از شروع موج جدید پس از نوروز ، دوباره شهرهای قرمز و نارنجی را تعطیل کردند.

به گفته رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تالارهای پذیرایی ، تعطیلات سال گذشته باعث ورشکستگی اتحادیه در مجموع شد و تخمین زده می شود که پس از بسته شدن سالن ها حدود 100000 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم بیکار باشند.

انتهای پیام