اقتصادی

تکرار هجوم مردم به جاده‌ها در شرایط قرمز/سفرهای سیستانی‌ها ببشتر شد!

اگرچه وضعیت ظاهر تاج در شهرهای مختلف بدتر و قرمزتر شده است ، اما هفته گذشته نیز تعداد مسافران افزایش داشته و میانگین ترافیک روزانه در محورهای مختلف حمل و نقل بیش از 1.8 میلیون وسیله نقلیه بود و جالبتر از آن ، سفرهای جاده ای مهم در سیستان و بلوچستان هستند. نظر افزایش یافته است

به گزارش خبر فوری ، تاج شهری این کشور یکی پس از دیگری از زرد به نارنجی و نارنجی به قرمز تغییر می کند و تاج دلتا گسترده است ، تجزیه و تحلیل آمار ترافیک بین استانی نشان می دهد که مردم بدون توجه به خطرات ویروس به جهش ادامه می دهند. آنها هفته گذشته به مسافرت ادامه دادند و در این زمینه تغییر چندانی نشده است.

طبق آخرین گزارش منتشر شده از تجزیه و تحلیل وضعیت ترافیک از 11 تا 17 جولای ، متوسط ​​ترافیک روزانه بین استان ها یک میلیون و 847 هزار و 807 وسیله نقلیه بوده است ، اگرچه نسبت به هفته قبل ، این تعداد پنج درصد کاهش یافته است. در مقایسه با هفته مشابه سال گذشته چهار درصد رشد داشته است.

البته در این بین ، تردد وسایل نقلیه سبک که خودروهای شخصی افراد است ، نسبت به هفته مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است و این آمار به همراه ثبت 8 میلیون و 786 هزار خودروی تک ثبت شده ، نشان می دهد مردم در این شرایط به سفر ادامه می دهند . کرونا قرمز ادامه داد. این خودروها عمدتاً از استانهای تهران و البرز بودند که بیش از 20 درصد سهم داشتند و سپس از استان های خراسان رضوی ، فارس ، اصفهان ، مازندران و گیلان بودند.

البته مردم نسبت به هفته گذشته سفر را کاهش داده اند و تقریباً در هر استان کشور وضعیت ترافیک نسبت به دو هفته قبل کاهش یافته است اما در همه استان های کشور میزان ترافیک بین استانی در همین هفته افزایش یافته است سال گذشته

در همین حال ، سمنان ، اردبیل ، خوزستان و خراسان شمالی به ترتیب 20٪ ، 12٪ ، 12٪ و 12٪ رشد داشتند ، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با بیشترین رشد ترافیک و ترافیک بین استانی در چهارمحال و بختی سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی. به ترتیب با افزایش پنج ، چهار و سه درصدی نسبت به هفته مشابه سال گذشته ، بیشترین افزایش ترافیک را داشتند. جالب اینکه ، با وجود ممنوعیت های ترافیکی در استان های سیستان و بلوچستان ، وضعیت وخیم دلتا تاج تاج هند و بسته شدن ورودی و خروجی های استان ، ترافیک جاده ای استان نسبت به دو هفته گذشته 4 درصد افزایش یافته است. .

انتهای پیام