اخبار ورزشی

تساوی ایران و بحرین در پایان نیمه اول/ موقعیت‌هایی که به گل نرسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بازی برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار در منامه برگزار شد. اولین این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که عصر دوشنبه ساعت 21:00 در تهران آغاز شد ، علیرضا بیرانوند ، صادق محرمی ، احسان حاجی صفی ، شجاع خلیل زاده ، میلاد محمدی ، مهدی طارمی ، وحید امیری ، محمد حسین کنعانی زادگان ، احمد نوراللهی تیم ملی ایران را راه اندازی کردند. علی قلی زاده و سردار آزمون به میدان رفتند.

هر دو تیم در شرایطی به رقابت پرداختند که سه امتیاز مسابقه می تواند شانس صعود تیم برنده را بسیار افزایش دهد. البته این برای تیم ملی ایران مهم است ، زیرا سه امتیاز دارد حریف او او کمتر داشت دو برابر آره.

از همین رو ملی پوست کشورمان مسابقه را با حمله آغاز کرد و در دقیقه 10 به دروازه رسید تا دروازه حریف باز شود اما ضربه سر مهدی طارمی را دروازه بان بحرین به آرامی گرفت. دقایقی بعد ایران می توانست دوباره به گل برسد اما باز هم دروازه بان حریف اجازه نداد.

در 20 دقیقه ابتدایی این مسابقه ، برتری با تیم ایران بود. اگرچه بحرین بیش از یک بار به دروازه بیرانوند رسیده است ، اما وضعیت خطرناکی در دروازه ایران ایجاد نکرد.

در دقیقه 30 این مسابقه وحید امیری یک پاس زیبا داد عمق دروازه بان حریف مهدی طارمی را زد. در دقیقه 31 ، مدافع حریف طارمی را که برای بازیکن بحرینی کارت زرد داشت ، از دست داد و ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و تارمیک به دفاع بحرین برخورد کرد.

در دقیقه 40 بحرینی ها به دروازه رفتند تا در یکی از معدود موقعیت هایی که داشتند بیرانوند را باز کنند اما حریف در داخل منطقه بود. شش مرحله او تعادل خود را از دست داد و نتوانست دقیقاً توپ را بزند و بیرانوند توپ را کنترل کرد.

در دقیقه 45 این مسابقه کنعانی ها می خواستند توپ را بزنند تاکلی طولانی زیر پا بازیکن مخالف خیلی دور کند اشتباه کرد و از دادگاه کارت زرد گرفت.