اخبار ورزشی

شکست استقلال برابر ملوان در نیمه اول/ همه رکوردها از بین می‌رود؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال استقلال در هفته اول بیست و دومین دوره مسابقات مسابقات لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مقابل سپاهان شکست خورد، پنجشنبه این هفته از ساعت 19 در ورزشگاه تختی بندر انزلی ملوانان دعوت شدند که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. سجاد بازگیر (27) برای ملوان گلزنی کرد.

استقلال سید حسین حسینی صالح حردانی با رافائل در این دیدار سیلواروزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، محمد محبی، کوین یاماگوچیسجاد شهباززاده و جعفر سلمانی به میدان رفتند.

آبی ها نسبت به بازی اول محمد محبی و مهدی قائدی با تشخیص ساپینتو فقط محبی از ابتدا به تیمش پیوست. این روند برای آبی ها خوب پیش رفت و این تیم می توانست در همان دقایق ابتدایی دروازه ملوان را باز کند اما سجاد شهبازادا در دقیقه 8 نتوانست دروازه ملوان را باز کند.

استقلالی ها در بسیاری از موقعیت های دیگر می توانستند دروازه ملوان را باز کنند اما حیدری این کار را کرد ممنوع حریف به آنها اجازه این کار را نداد. از سوی دیگر سید حسین حسینی که رکورددار بیشترین سیو در فصل گذشته بود، خیلی زود مغلوب حریفش شد.

در دقیقه 27 ملوان موقعیت های متعددی را روی دروازه حریف ایجاد کرد کوچک دروازه استقلال توسط سجاد بازگیر باز شد. مدافعان استقلال در این صحنه موقعیت مناسبی برای این بازیکن نداشتند تا با یک ضربه دقیق دروازه آبی ها را باز کند.

ملوان پس از این گل همچنان می توانست دروازه میهمان تهرانی ها را باز کند اما مهاجم این تیم دچار تردید شد تا کار در دقایق باقی مانده نیمه اول با همان برتری یک بر صفر ملوان ادامه پیدا کند و در نهایت هم نیمه اول. با شکست آبی ها به پایان رسید. سرپوشیده حمایت شود