اخبار جامعه

مقامات کالیفرنیا در جست و جوی عامل حمله به ده‌ها پلیکان قهوه‌ای

ده ها حمله به پلیکان قهوه ای باعث شکسته شدن بال پرندگان شده است و مقامات محلی در حال بررسی این هستند که آیا آنها به انسان آسیب جدی وارد کرده اند یا خیر.

به گزارش خبر فوری ، مقامات می گویند از اکتبر سال گذشته بیش از 30 پرنده زخمی در سواحل شهرستان اورنج پیدا شده اند.

به گفته مرکز حفاظت از تالاب ها و حیات وحش اورنج کانتی ، از این تعداد 22 مورد شکستگی و برجستگی های پرندگان داشتند.

این گزارش می گوید که هر 22 پرنده در نتیجه مرگ آرام تلف شده اند تا آسیب کمتری ببینند.

دامپزشک الیزابت وود گفت: “این آسیب ها بسیار جدی هستند و نیاز به جراحی فوری و مراقبت طولانی مدت دارند.”

وود افزود: ما یکی از پلیکان ها را مستقیماً به بخش جراحی اورژانس فرستادیم تا زخمی را که به روی همه آلودگی ها باز بود برداشته شود. استخوان از پوست او بیرون آمد و بالش کاملاً پیچ خورده و کج بود.

وی افزود که اطمینان ندارد که آیا آسیب ها عمدی بوده است یا خیر ، اما برای “شکستن” استخوان بازو پرنده به نیروی زیادی نیاز است.

کاپیتان پاتریک فوی ، مدیر وزارت امور خارجه شیلات و حیات وحش ، به لس آنجلس تایمز گفت: “ما هنوز هیچ شاهد ، شاهد یا مدرک دیگری غیر از پرندگان آسیب دیده نداریم.” آیا مردم این پلیکان ها را گرفته و عمدا آنها را زخمی و آزاد کرده اند؟ چگونه پلیکان ها را به دست آوردند؟ … آنها را از کجا آورده اند؟ انگیزه آنها برای آسیب رساندن به این پرندگان چه بود؟ ما هنوز چیزی نمی دانیم.

وی افزود که مقامات مرکز مراقبت مطلع شده اند که شخصی در این حادثه دست داشته است ، اگرچه هیچ تحقیق عملی در این مورد انجام نشده است.

وی گفت: “بررسی خسارات pelican در اولویت است و وی مردم را تشویق كرد تا اطلاعات خود را با سازمان شیلات و حیات وحش در میان بگذارند.”

درمان پلیکان شکسته ممکن است ماه ها به طول انجامد و بین 50 تا 100 هزار دلار هزینه دارد.

به گزارش ایندیپندنت ، پلیکان های قهوه ای در معرض خطر یا غیر خطر انقراض در زمستان به کالیفرنیا می آیند و توسط قانون پرندگان مهاجر محافظت می شوند.

انتهای پیام