اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

مشاهده ارزان ترین و بهترین تور آنتالیا از تهران و شهرستان

آنتالیا بعد از استانبول پرطرفدارترین شهر توریستی ترکیه برای ما ایرانیان بشمار می رود. اول از هرچیزی باید بگییم که انتخاب هتل در تور آنتالیا از مهمترین موضوعاتی است که شما گردشگران آنتالیا ترکیه باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. سواحل زیبا، تلفیق بافت سنتی و مدرن، طبیعت بکر و سرسبز، تفربحات متعدد و هتل ‌های بسیار لوکس و یوآل 5 ستاره تنها بخشی از ویژگی‌ هایی است که با خرید تور آنتالیا از تهران و شهرستان ها با آن رو به‌ رو خواهید شد. با توجه به این که پروازهای داخلی و خارجی به آنتالیا چهارشنبه به چهارشنبه برگزار می ‌شوند، چرا که مدت زمان برگذاری تور ترکیه آنتالیا، حداقل 7 روزه است.

از آنجاییکه مسافران آنتالیا بیشتر زمان خود را در هتل هستند، بنابراین انتخاب هتل 5 ستاره با خدمات Uall اهمیت بسیار بالایی دارد. کیفت هتل و خدمات ارائه شده در تمامی هتل ‌های 5 ستاره آنتالیا به هیچ وجه یکسان نیست. مسافران تور آنتالیا، با توجه به قدمت و تجربه آژانس ‌های چارتر کننده مثل مجموعه نامی گشت ایرانیان، می ‌توانند با خیال راحت اقدام به رزرو تور آنتالیا مورد نظرشان را نمایند و یک هفته اقامت خود در آنتالیا را در بهترین هتل‌ های 5 ستاره و با بهترین خدمات Uall بگذرانند. حالا برای مشاهده ارزان ترین و بهترین تور آنتالیا از تهران و شهرستان ها می توانید وارد سایت نامی گشت شوید تا متنوع ترین و مناسب ترین تورهای این مقصد را مشاهده و طبق سلیقه و بودجه خود انتخاب خود را انجام دهید.

همچنین موضوع بعدی در خصوص تورهای این مقصد این است که پروازهای رفت و برگشت آنتالیا یک هفته ‌ای بسته می شوند؛ یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می ‌روند چهارشنبه هفته بعدش بر می ‌گردند. پس مدت اقامت در تورهای آنتالیا تنها 6 یا 7 روز است؛ نه کمتر، نه بیشتر! شما تور آنتالیا نامی گشت را چه با پروازهای ایرانی، چه با پروازهای خارجی بگیرید باید یک هفته در آنتالیا اقامت داشته باشید. شهر تهران به علت پرتردد بودن پروازهای آنتالیا به نسبت دیگر شهرهای ایران یکی از محبوب ‌ترین مقاصد برای مسافرین آنتالیا به حساب می ‌آید البته به درخواست شما این مجموعه از شهرستان هایی که فرودگاه بین المللی داشته باشد هم تور هوایی آنتالیا را برگزار می کنند.

برای مبدا تهران شما مسافرین تور تهران – آنتالیا در ابتدا باید خود را به فرودگاه امام خمینی برسانید تا بتوانند با پرواز تهران – آنتالیا به فرودگاه آنتالیا بروند. نکته ‌ای که باید در تور آنتالیا از تهران توجه داشته باشید، مدت زمان اقامت مسافرین است که اغلب بلیط رفت و برگشت تورهای آنتالیا 7 – 8 روزه می باشد و گردشگران برای اینکه بتوانند پرواز 2 ساعته ایران – آنتالیا را به صورت مستقیم تجربه کنند، ایرلاین ترکیش ایر تنها انتخاب مسافرین است.

شما علاقه مندان برای مشاهده و رزرو تورهای مسافرتی آنتالیا از تهران و شهرستان ها می بایستی در ابتدا نوع سفر یعنی هوایی یا زمینی سفر کردن و هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید که اصلی ترین فاکتور تاثیر گذار روی نرخ تور آنتالیا از تهران و سایر شهرها، تاریخ سفر شماست. اگر ترجیح می دهید بلیط ارزان قیمت آنتالیا را خریداری کنید باید بدانید که تاریخ سفر شما در های سیزن است یا لو سیزن!! تابستان و اوایل بهار یعنی ایام نوروز ” های سیزن ” خرید بلیط تور آنتالیا است، یعنی در این ایام قیمت بلیط گران است و خرید تور آنتالیا از تهران و سایر شهرها در این ایام به افرادی پیشنهاد می ‌شود که برای تفریح و استراحت سفر می‌ کنند.

همچنین در فصل تابستان هوای آنتالیا نسبتا گرم و شرجی است و با توجه به شرجی بودن هوا تا حدودی به هوای شمال کشور خودمان در تابستان شباهت دارد، تابستان به صورت کلی ایام توریستی این شهر بشمار می رود و گرانی این فصل به همین دلیل است. ایام تعطیلات نوروزی اما آب و هوای آنتالیا مطلوب می شود و زنده شدن دوباره زمین این شهر را بیش از پیش دیدنی می‌ کند که در دیگر ماه‌ های بهار ممکن است باران ‌های شدید و مداوم را در آنتالیا شاهد هستیم که امکان دارد نرخ تور این مقصد شما را تحت تاثیر قرار دهد. لازم به ذکر است که در های سیزن بهتر است بلیط‌ تان را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری پرداخت کنید. قیمت بلیط هواپیما تور آنتالیا در های سیزن چیزی در حدود دو برابر دیگر بازه زمانی ها در سال است.

بهترین روش رزرو تورهای ارزان آنتالیا چگونه است؟

بهترین راهکاری که برای خرید ارزان تورهای آنتالیا می ‌توانیم به شما عزیزان ارائه کنیم این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را 3 یا 4 ماه زودتر از تاریخ سفرتان خریداری کنید. در این حالت، شما کمترین هزینه ممکن را برای خرید بلیط هواپیما آنتالیا و هتل های این شهر می ‌پردازید و نیز برای رزرو هتل نیز می ‌توانید حتی زمانی که به آنتالیا رسیدید محل اقامت خود را مشخص کنید. در نهایت اگر شما دوست دارید به شیوه سنتی تور آنتالیا را رزرو کنید باید به آژانس‌ گردشگری نامی گشت ایرانیان  مراجعه کنید و با دادن مشخصات خود به فروشنده کانتر ما، تور مورد نیازتان را رزرو یا خریداری کنید. گزینه بعدی این است که وارد وبسایت نامی گشت شوید و از میان تورهای مختلف آنتالیا؛ تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اما اگر ترجیح میدهید در کمترین زمان ممکن تورهای آنتالیا خود را انتخاب کنید پیشنهاد ما این است که با شماره تلفن های آژانس نامی گشت تماس حاصل نمایید و با مشورت کارشناسان این مجموعه ارزان ‌ترین و متناسب‌ ترین تور را انتخاب نمایید و همچنین شما می توانید اپلیکیشن ما را بر روی گوشی خود نصب کنید. همچنین لازم است بدانید که در آژانس مسافرتی نامی گشت امکان رزرو تور آنتالیا اقساطی هم برای شما امکان پذیر کرده است و دیگر لازم نیست نگران پرداخت هزینه‌ های زیاد برخی از تورها به صورت یکجا باشید و می ‌توانید در چند مرحله هزینه‌ ها را پرداخت نمایید.