اخبار جامعه

همدردی مدیران ۲ خبرگزاری با خبر فوری و ایرنا

مدیران خبرگزاری خبر فوری و صداوسیما در پیام های جداگانه ای به مدیرکل خبر فوری ، درگذشت ناگهانی روزنامه نگار پس از واژگونی اتوبوس را تسلیت گفتند.

به گزارش خبر فوری ، مجید قلی زاده ، مدیرکل خبرگزاری خبر فوری در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس ، علی متقیان مدیرکل خبرگزاری خبر فوری و محمدرضا نوروزپور ، مدیرکل خبرگزاری جمهوری اسلامی را تسلیت گفت. در یک اتوبوس در نقده.

قلی زاده در پیامی تسلیت نوشت: خانم مهشاد کریمی خبرنگار محبوب خبر فوری و خانم ریحانه یاسینی خبرنگار محترم ایرنا که مرگ ناگهانی و بسیار تلخ آنها در یک سانحه رانندگی انتقاداتی را در قلب جامعه بزرگ رسانه ای کشور به جای گذاشت .

به نمایندگی از خبرنگاران ، مدیران و کارکنان خبرگزاری خبر فوری ، این ضایعه را به جنابعالی ، خبرنگاران ، مسئولان و کارمندان خبرگزاری های خبر فوری و ایرنا و به ویژه خانواده های آن مرحوم تسلیت گفته و از آنها در این دهه مراقبت می کنم عزت امام رضا (ع). از بازماندگان رحمت واسعه الهی و برایشان صبر جمیل مسئلت دارم. غم و اندوه خود را با همکاران خود در خبرگزاری خبر فوری در میان بگذارید.

سید عیسی حسینی مزاری ، مدیر کل آژانس صدای افغانستان (آوا) نیز از این حادثه ابراز تاسف کرد و تا حدودی تسلیت گفت:

“ما از دست دادن خواهرانمان در آژانس صدای افغانستان ابراز تأسف می کنیم. ما برادران روزنامه نگار را با گوشت و خون خود لمس کرده ایم ، به ویژه 9 روزنامه نگار که در حمله ژانویه 1996 داعش در کابل به شهادت رسیده اند. ما از مرگ دو نفر بسیار ناراحت هستیم. گزارشگران زن ایرنا و خبر فوری. ” ما با مدیران عامل ، سردبیران و دبیران ، همکاران و روزنامه نگاران این دو رسانه فعال همدردی می کنیم و همیشه در صحنه هستیم. “

انتهای پیام