اخبار جامعه

آغاز توزیع ۴۰۰۰ بسته بهداشتی میان مددجویان کمیته امداد استان تهران

مدیرکل کمیته کمک های استان تهران با اشاره به اینکه 300 هزار بسته غذا در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شده است ، گفت: “توزیع این تعداد بسته غذایی با همکاری 10 هزار نفر از گروه های جهادی و با كميته كمك استاني تهران. ”

به گزارش خبر فوری ، سید ابوالفضل پارپانچی در این کنفرانس مطبوعاتی در مورد توزیع 4000 بسته بهداشتی بین مشتریان با حمایت از طرح “خانواده احسان” ، امروز چهارشنبه ، 7 ژوئیه ، در سالن مدیریت عمومی ، اقدام کمیسیون امداد استان تهران پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان: 1،744،000 غذایی که بین فقرا تقسیم می شوند.

در ماه مبارک رمضان 300 هزار بسته غذایی بین فقرا توزیع شد و اظهار داشت: توزیع این تعداد بسته غذایی با همکاری 10 هزار نفر با گروه های جهادی و با کمک استان تهران انجام شد. کمیسیون پشتیبانی.

پرپانچی خاطرنشان کرد که در مجموع حدود 145 میلیارد دلار توسط خیریه ها برای این موارد هزینه شده است.

مدیرکل کمیته کمک های استان تهران خاطرنشان کرد: بنیاد احسان ستاد فرماندهی امام نیز همکاری و 10 هزار بسته غذایی به کمیته کمک های استان تهران اهدا کرد. البته این کمک ها فقط به مشتری پذیرفته شده محدود نمی شد و همچنین به صورت مرحله ای از فقرا در مناطق دیگر استان تهران شناسایی و حمایت می کرد.

پرپانچیک با بیان اینکه 84000 خانواده اکنون با 150،000 نفر جمعیت از حمایت کمیسیون کمک های استان تهران برخوردار هستند ، گفت: از این تعداد 3،300 نفر بیمار صعب العلاج هستند در حالیکه هزینه های نگهداری ماهانه یک میلیون و یک میلیون و 500 هزار گوجه فرنگی است.

بنیاد احسان با اشاره به طرح خانواده احسان ، در تکریم این خانواده ها همکاری کرد و افزود ، “این طرح ویژه برای کودکان تحت حمایت اجرا خواهد شد و در آینده برنامه هایی با عنوان طرح تولید برای حمایت از 33،000 سالمند مبتلا به حمایت از کمیسیون کمک های استانی. “این پروژه برای کمک به بیماران در تهران و شفا راه اندازی خواهد شد و موسسات خیریه می توانند حمایت خود را برای حمایت از این گروه ها ارائه دهند.

پرپانچی با هدف هدایت کمک های خیرخواهانه در چندین مورد گفت: در کمیته امداد هدف تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک های اولیه نیست ، بلکه اهمیت اساسی به زیرساخت ها و توانمند سازی خانواده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با استناد به برنامه های کمیته امداد در توانمندسازی خانواده ها گفت: ساخت 352 خانه برای افراد فقیر ، ایجاد شغل برای افراد تحت حمایت در تعامل با 15 مشاغل محلی ، آموزش خانواده ها با حمایت ، ارائه وام ، تهیه تجهیزات سرمایه ای برای اشتغال زایی به افراد بسیار ماهر ، آموزش دانشجویان بسیار مستعد در فضای مجازی ، ارائه مشاوره خانواده و کار ، اجرای طرح تفریحی دانشجویان تابستانی و … از جمله برنامه های تهران. کمیته همیاری ولایتی برای توانمندسازی خانواده های مساعدت شده.

به دنبال این جلسه ، محسن جهانی امام خمینی ، معاون اجتماعی ستاد بنیاد احسان ، در سخنرانی خود اظهار داشت که ما به پنجمین پیام رسان کرونا پیوسته ایم و بسیاری از خانواده ها نیز دارای مشکلات سلامتی هستند. شروع شروع تاج بر اساس حمایت از خانواده های آسیب دیده از تاج است. کودکان و مادرانی که آسیب دیده اند نیز در طرح حمایت از خانواده مشارکت می کنند.

به گفته کمیته اطلاع رسانی کمیته امداد ، وی با تأکید بر اینکه با همکاری کمیته امداد استان تهران طرح رفاه خانواده را ایجاد می کند ، خاطرنشان کرد: در چارچوب این طرح 4000 بسته شامل پوشک ، ژل ضد عفونی کننده و ماسک. هزینه کمک به کودکان نیازمند.

انتهای پیام