اقتصادی

کام تلخ بستنی‌فروشان اهوازی در تابستان کرونایی

خبر فوری / خوزستان رئیس اتحادیه فروشندگان شیرینی سازی ، شیرینی و بستنی اهواز گفت: لیست قیمت فروشندگان بستنی اهواز از سال 1998 به روز نشده است.

سیامی جعفری در گفت وگو با خبر فوری ، درباره وضعیت فروش بستنی در اهواز اظهار داشت: اپیدمی تاج تأثیر بسیار منفی در بازار بستنی داشته است. با توجه به گرمای هوا در اهواز ، فروش بستنی کمتر موفقیت آمیز است و بستنی را می توان از ساعت 9 شب تا 12 شب به فروش رساند.

وی افزود: متأسفانه تأمین مواد اولیه ما بسیار ضعیف شده است. در دو ماه گذشته ، قیمت 320000 کیسه شکر تومان به 600000 گوجه فرنگی رسیده است و قیمت لبنیات از هفت ماه پیش به طور مداوم در حال افزایش است.

اهواز ، رئیس اتحادیه فروشندگان شیرینی جات ، آب نبات و بستنی گفت: شواهد نشان می دهد قیمت محصولات لبنی 70 درصد در حال افزایش است و همکاران ما در شرایط فعلی قرار دارند. امروز قیمت منطقی نیست و مشخص نیست که طی چند روز قیمت کالا تغییر خواهد کرد یا خیر.

یافا اظهار داشت که لیست قیمت فروشندگان بستنی اهواز از سال 1998 به روز نشده است: “اعضای اتحادیه ما با مشکل روبرو هستند.” فروشندگان بستنی اگر بخواهند قیمت بستنی را بالا ببرند با آنها روبرو می شوند و اگر می خواهند بستنی را طبق لیست قیمت بفروشند ضرر می کنند.

وی افزود: “این مسئله برای ما دردسرساز شده است و اگرچه همه آن را می دانند ، اما هیچ کس به ما گوش نمی دهد.

اهواز ، رئیس اتحادیه فروشندگان شیرینی پزی ، آب نبات و بستنی گفت: ما تحلیل لیست قیمت جدید را به سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان ارائه داده ایم. در هفته های اخیر قیمت شکر افزایش یافته است و ما تحلیل قیمت خود را تغییر داده ایم. اگر قیمت شیر ​​نیز افزایش یابد ، باید تحلیل جدیدی ارائه دهیم.

انتهای پیام