اخبار جامعه

مترو پردیس، مجوز محیط زیست گرفت

شرکت عمران شهر جدید پردیس از صدور مجوز زیست محیطی برای ساخت قطار برقی تهران-پردیس توسط سازمان محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبر فوری ، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی موافقت کرد که وی با اجرای پروژه قطار برقی تهران-پردیس موافقت کند.

در نامه ایستگاه پلیس به پلیس اسلامی آمده است که دفتر زیستگاه و امور منطقه ای سازمان مربوطه ، نامه 1400.4.7 مورخ 1400.430.12175 و همچنین مطابق با الزامات دفتر برنامه ریزی کلان است. از وزارت نیرو ، موضوع نامه شماره 99.12.24 مورخ 99.49637.710 بدون تعصب این نهاد.

لازم به ذکر است که برنامه محیط زیست (EMP) که بر حسن اجرای مقررات زیست محیطی که توسط اداره حفاظت محیط زیست استان تهران رعایت می شود ، نظارت خواهد کرد ، همانطور که پیش بینی می شود موضوع توسط سازمان ارائه و تأیید می شود. تأکید کنید و با مجری ارتباط برقرار کنید “.

مهدی هدایت ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت وگو با خبر فوری ، ضمن تشکر از رئیس سازمان محیط زیست و وزیر راه و شهرسازی برای دریافت مجوز ساخت مترو ، گفت: شرکت ساختمانی و خاتم الانبیا ( ص) پایه را شروع کنید بله.

هدایت با بیان اینکه مترو پردیس برای مردم این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: مزایای ساخت مترو تسریع ، روان سازی ترافیک جاده ها ، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا است.

بنابراین گزارش ، در تاریخ 6 فوریه 2017 ، پروژه مترو 25 کیلومتری تهران-پردیس را می گوید مصوب هیئت وزیران. پیش از این شایعاتی درباره مشکلات زیست محیطی این پروژه به گوش می رسید ، اما مدیرکل دفتر فنی دولت تهران آن را تکذیب کرد. طبق منابع ناشناخته محیطی ، پردیس مترو رودخانه جاجرود را آلوده می کند. به نظر می رسد که داستان اصلی مربوط به جابجایی برخی درختان برای ساخت پل رودخانه جاجرود و نصب دستگاه حفاری بوده است. 27 بهمن چراغلی – معاون استاندار تهران وی گفت: حفاری مترو پردیس منوط به تأیید نهایی سازمان محیط زیست است که از قبل مجوز داده است.

انتهای پیام