اخبار جامعه

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف دو محموله قاچاقچی به ارزش بیش از 10 میلیارد یورو در تجارت تهران خبر داده است.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفت وگو با خبر فوری وی با استناد به ماموریت های اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی دو محموله قاچاق به ارزش بیش از 10 هزار میلیارد روپیه در پایتخت را شناسایی و ضبط کردند.

وی از اولین پرونده کشف حدود 20 هزار قلم لوازم آشپزخانه خبر داد و گفت: “روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق را در اطراف بازار سیداسماعیل شناسایی و متوقف کردند.”

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ارزش کالاهای کشف شده را بیش از سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: یک نفر نیز از آن طرف دستگیر و به همراه کالای قاچاق به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

ولی پور گودرزی همچنین از ارسال هفت میلیارد تریلیون قطعه قاچاق به خیابان مولوی و جنوب بازار تهران خبر داد و گفت: بزرگترهایی که برای بررسی موضوع به آدرس تبلیغ شده اعزام شده بودند ، 202 قطعه پارچه قاچاق به مساحت 12 هزار و 120 قطعه کشف کردند. متر

وی ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از هفت میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از آنجا که صاحب کالا با هماهنگی مقام قضایی شناسایی نشد ، کلیه کالاهای کشف شده به پلیس امنیت اقتصادی منتقل و سپس تحویل تهران شد. جمع آوری و فروش املاک. تحقیقات برای یافتن صاحب این بافت ها نیز در حال انجام است.

انتهای پیام