اخبار جامعه

کشف 130 تن ارزاق عمومی و کالای اساسی در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا اعلام کرد که 130 تن کالاهای عمومی و کالاهای اساسی به ارزش 105 میلیارد در کشور ذخیره می کند.

به گزارش خبر فوری ، سردار محمدرضا مقیمی با توضیح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از انجام برخی اقدامات اطلاعاتی ، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی اقدامات گسترده ای را انجام داده و محل نگهداری انبار کالاها ، چندین مرکز نگهبانی در استان های سیستان و بلوچستان و منطقه حفاظت از فرماندهی ویژه پلیس شرق را شناسایی کردند. آنها داشتند. شناسایی

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با راهنمایی عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی برای بازرسی از این انبارها با اجرای عملیاتی برنامه ریزی شده و معقول 130 تن کالاهای عمومی و کالاهای اساسی و اساسی شامل 80 تن برنج و غلات ، روغن و شکر در استانهای مختلف سیستان و بلوچستان و 50 تن برنج ، رب و روغن در شرق استان تهران یافت شد و انبار کالا پلمپ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ارزش دارایی های کشف شده توسط کارشناسان را 105 هزار میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: “در این راستا مظنونان دستگیر و برای سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.”

در حالی که هموطنان از تلاش برای کمک به شناسایی اخلالگران اقتصادی و اخلالگران قدردانی کردند ، این مقام پلیس گفت: “حضور و فعالیتهای کارآگاه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در کشور و حمایت و همکاری مستمر مردم در هرگونه فعالیت اقتصادی و صنعتی”. با این حال ، امنیت مطلق برای برندگان و تجار اقتصادی ناامن تر است و فعالیت های اقتصادی غیرقانونی و فعالیت های کشور با جدیت برخورد می شود.

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، سردار مقیمی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی مبارزه با پراکندگی اقتصادی را در صدر مأموریت های خود قرار داده است و از هموطنان خود خواست تا به اقتصاد ، آرامش خاطر و به ویژه امنیت اقتصادی جامعه کمک کنند. فعالیت اقتصادی غیرمجاز را مجاز کنید 110. اورژانس پلیس.

انتهای پیام