اخبار جامعه

باید در تاریخ گفته شود چه مصائبی بر دولت دوازدهم نازل شد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تولید 20 معاون برای این مستند که بخشی از آنها کار این معاون را به تصویر می کشد ، در مورد مشکلات ساخت این مستندها گفت: به او فاش شد و در چه شرایطی کار کرد ، ما توانستیم جلو برویم.

به گزارش خبر فوری ، معصومه ابتکار “یکی از موفقیت های این دوره معاون بحث مستند بود. برخی از این فیلم ها مربوط به نمایش معاونت است ، برخی دیگر مربوط به مسائل تخصصی مانند قوانین و مقررات و سرپرست زنان زنان است و برخی دیگر حدود هشت سازمان 35 که می تواند به عنوان الگو عمل کند. این ویدیوها را همه می توانند در سایت Hashour استفاده کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مورد فیلم “بانوی معنا” گفت: ما در ساخت این فیلم مشکلات زیادی داشتیم. مهمترین چیز وضعیت کرونا بود که گاهی اوقات کار را دشوار می کرد. هر چه بیشتر در اطراف خانم گرجی کار کنیم ، انشاء الله کمتر کار می کنیم ، فیلم بانوی معنی 2 دقیق تر را بر اساس تحقیقات خواهیم ساخت.

وی ادامه داد: ما فیلم دیگری درباره مهاجرت غیرقانونی داشتیم ، همزمان گفتگوی بین نسلی داشتیم و این مورد استقبال شد. ما سعی کردیم آن را برای نسل های جوان و برای نسل های جوان جذاب کنیم. یکی دیگر از اقدامات ما این بود که مطالعه ای در مورد زندگی حضرت خواجه (س) تهیه کنیم که در مرحله دوم به صورت کتاب درآمد. داستان جذابی است انشاءالله فیلمنامه ای هم داریم که فیلم می شود.

ابتکار گفت که معاون از خانم گرجی در جشنواره زنان و علم به عنوان “دانشمند برجسته” در زمینه علوم قرآنی تقدیر کرد و گفت که این حرکت معاون در زنده نگه داشتن نام گرجستان موفقیت آمیز بود. موفقیت بخشی از وظیفه ما در قبال این استاد بزرگ است و ما وظیفه داشتیم گوشه ای از زندگی این خانم را که برای نسل های جوان جذاب است و روح آنها را منتقل می کند ، نشان دهیم. “

وی همچنین گفت که این معاون فیلم “سفر طاهره” را درباره زندگی خانم طاهره صفارزاده تهیه می کند.

انتهای پیام