اقتصادی

وقتی کرونای دلتا با مردم سفر می‌کند

از آنجا که کشور در چهار ماه گذشته در دو کودتا قرار گرفته است ، مقامات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بارها نسبت به رعایت پروتکل ها هشدار داده اند ، آمارها نشان می دهد که سفر مردم در ماه های اخیر تغییری نکرده است.

به گزارش خبر فوری ، در اواخر بهار امسال ، این کشور هنوز به حالت نسبتاً متعادل موج چهارم تاج نرسیده بود و وارد حالت موج پنجم تاج شده بود. همه پزشکان و مقامات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بارها هشدار داده اند که مردم باید پروتکل ها را جدی بگیرند و سفر را متوقف کنند ، اما اکنون طبق آمارهای رسمی ، به نظر می رسد مردم مانند ماه گذشته هستند. آنها در بهار امسال ملاقات نکردند و بدون نگرانی از تاج به سفر خود ادامه دادند و به هر حال ، شلوغ ترین استانها امروز مشکلات بیشتری دارند.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط مرکز ملی مدیریت راه ها ، بیش از 56 میلیون وسیله نقلیه بین استانی در جولای سال جاری در مقایسه با ماه ژوئن در جاده های کشور ثبت شده است. اما در مقایسه با دیگران در ماههای اخیر امسال و سال گذشته نیز افزایش یافته است.

بر اساس آمار تجمعی چهار ماهه بین استانی ، 211 میلیون و 407 هزار و 118 تردد در محورهای حمل و نقل بین استانی کشور ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه 15 درصد افزایش داشته است. سال گذشته خودروهای سبک با همین آمار 16 درصد رشد کردند.

این افزایش آمار سفرها در چهار ماهه نخست امسال بارها توسط ستاد ملی مبارزه با تاج در ماه های اخیر با ممنوعیت سفر بین سه تا شش روز تأیید شده است ، اما نگاه به جاده های کشور نشان می دهد که مردم نگران هستند. آنها ظاهر موج پنجم و تاج دلتای هند را ندیده اند و طبق معمول سفر خود را ادامه داده اند.

تردد درون استانی در تمام استانهای کشور (به جز قزوین با صفر درصد) از جمله اردبیل با 23 درصد ، خراسان رضویک با 19 درصد و آذربایجان شرقی با 17 درصد بیشترین رشد را در تیرماه امسال افزایش داده است. امروزه قابل توجه است که وقتی این کشور روند رو به رشدی در شیوع ویروس کرونا در دلتای هند دارد و تمام استان های کشور مانند خراسان رضوی را به عنوان یک رکورد سفر بین شهری تحت پوشش قرار می دهد ، وضعیت بسیار بدتر است. از نظر تجربیات تاج.

با تجزیه و تحلیل آمار تردد وسط در استان در تیرماه امسال ، آمار تخلیه خودروهای مختلف در استانهایی مانند تهران و البرز و آمار ازدحام خودروها در استانهای مسافربری شمال مانند مازندران و گیلان مطابقت دارد. دیگران. روزهای آخر از این هم بیشتر است.

انتهای پیام