اخبار جامعه

مقایسه تاثیر متفاوت کرونا بر ریه، قبل و بعد از واکسیناسیون

یک پزشک سنت لوئیس تصاویری را به اشتراک گذاشته است که اهمیت واکسن کووید و 19 را آشکار می کند.

به گزارش خبر فوری ، دکتر غسان کامل از سنت لوئیس ، میسوری. او رئیس ICU در بیمارستان دانشگاه لوئیس است و اکثر بیمارانش هنوز واکسن های لازم را برای دستیابی به ایمنی کرونری دریافت نکرده اند.

بیماران او در حال حاضر از بیمارانی که در دسامبر سال گذشته تحت درمان قرار گرفت ، جوانتر هستند ، اما او می تواند مزایای واکسن را برای کسانی که کاملاً واکسینه شده اند مشاهده کند.

در این راستا ، دو تصویر ارائه شده توسط OSSAM و تصاویری از هر دو فرد آلوده ، اما یکی از کسانی که واکسینه شده اند و دیگری از کسانی که واکسینه نشده اند ، تفاوت تأثیر ویروس بر ریه ها را نشان می دهد. افراد مختلف از نظر واکسن

دکتر کامل می گوید: “ویروس سفید رنگی که در ریه های افراد بدون دخیل یافت می شود ناشی از این ویروس است.” این می تواند باکتری ، مخاط یا ترشحات باشد.

به گفته این پزشک ، بیماران مبتلا به ریه در این تصاویر تصویربرداری به احتمال زیاد مراقبت های قابل توجهی خواهند داشت.

دکتر کامل گفت: “آنها قطعاً به اکسیژن نیاز دارند و اغلب به اکسیژن بیشتری نیاز دارند.” ممکن است برای تهویه دستگاه ، آرامش و کنترل علائم زندگی به یک پنکه یا دستگاه جوجه کشی نیاز داشته باشید.

وی افزود: ریه های سالم ، پر از هوا ، مناطق سیاه بیشتری در تصاویر دارند.

در عین حال ، به گفته پزشک ، تصاویر افرادی که کاملاً با Covidia19 واکسینه شده اند بسیار نادر است ، جایی که کمتر از یک درصد از این افراد آلوده هستند و به دلیل اینکه افراد مبتلا به چنین بیماری خفیفی مبتلا هستند ، مجبور به مراجعه نیستند. . به سمت بیمارستان. برخی از آنها هیچ علامتی ندارند یا احساس سرماخوردگی می کنند.

دکتر کامل همچنین گفت که اکثر افرادی که واکسینه شده اند و به بیمارستان منتقل شده اند نباید به بخش مراقبت های ویژه منتقل شوند و یا به علائم زندگی متصل شوند. اما موارد استثنا کسانی هستند که سابقه بیماری یا نقص سیستم ایمنی دارند.

جمعه گذشته ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده داده های جدیدی را منتشر کرد که نشان می داد افراد واکسینه شده می توانند به راحتی و به آسانی مانند واکسن ها این بیماری را منتقل کنند ، حتی اگر در معرض شکل جدی بیماری باشند.

دکتر راشل پرستی ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه واشنگتن می گوید: “واکسن شما را از بیماری زیاد محافظت می کند ، اما بدانید که (فعلا) شما را از انتقال آن به دوستان و عزیزان خود محافظت نمی کند.”

به گزارش Fox24 ، در همین حال ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده اخیراً دستورالعمل جدید ماسک را منتشر کرد که نشان می دهد افرادی که کاملاً واکسینه شده اند باید مجدداً در مکانهای عمومی و مناطقی که احتمال انتشار ویروس را دارند از ماسک استفاده کنند. مناطق وسیع ایالات متحده تحت سلطه گونه های جهش یافته دلتا در این دستورالعمل گنجانده شده است.

دکتر کامل می گوید اگر ماسک را دوست ندارید ، طرفدار را نیز دوست نخواهید داشت. و از مردم خواست واکسن بزنند.

انتهای پیام