اخبار جامعه

یک دهم بیماران کوویدِ بستری در بیمارستان‌های آلمان، واکسینه‌شده‌ هستند

پزشکان آلمانی توافق دارند که اگرچه واکسن علیه کووید 19 ایمنی بالایی را ایجاد می کند ، اما افراد واکسینه شده ممکن است به ویروس کرونا آلوده شده و در بیمارستان بستری شوند و برخی حتی ممکن است در اتاق کار کنند.

به گزارش خبر فوری ، پزشکان در بخش مراقبت های ویژه می گویند از هر 10 بیمار کرون بستری در بیمارستان های آلمان ، یک نفر واکسینه شده است.

در حال حاضر در نوردراین-وستفالن ، 12-13 درصد از افرادی که در بیمارستان بستری هستند واکسینه شده اند. به گفته پزشک انجمن پزشکان اورژانس و مراقبت های ویژه ، این رقم در آلمان یکسان است.

کارشناسان تصریح کردند واکسن های کرون مورد استفاده در آلمان 100٪ ایمنی ندارند و Covid 19 با وجود واکسن پیش بینی شده بود.

با این حال ، واضح بود که واکسیناسیون می تواند شدت بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد ، و این در مورد فشار دلتائیک ویروس تاج نیز صادق بود ، اگرچه آمار منتشر شده در عمل عکس این را نشان می دهد.

به گفته یکی از اعضای انجمن پزشکان مراقبت های ویژه ، اگرچه بیشتر افراد واکسن دار در بخش های معمولی بیمارستان تحت مراقبت قرار می گیرند ، اما برخی از آنها نیاز به بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه دارند ، حتی اگر تعداد آنها به صورت یک رقم باشد.

دکتر کارا جیانیدیس افزود که تعداد بسیار کمی از افراد سیستم ایمنی بدنشان را ضعیف کرده اند ، به عنوان مثال ، به دلیل استفاده مداوم از داروهای خاص. بنابراین ، این پزشک توصیه می کند که به چنین افرادی دوز سوم واکسن تاج تزریق شود.

دویچه وله می گوید: با وجود آمار و واکسن بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه ، درصد پذیرفته شدگان در این بخش از این پس به طور منظم منتشر می شود.

انتهای پیام