اخبار عمومی

صفر تا صد اجرای سقف شیروانی مدرن

شکل و فرم این سنگ، سبکی شبیه به خانه های فرانسوی و انگلیسی دارد و به ویلا شما جلوهای باشکوه می بخشد. سنگ لوح میتواند به مدت یک قرن دوام داشته باشد، بنابراین احتمالاً نیاز نخواهد بود آن را در طول عمر خود بازسازی کنید. متأسفانه، سنگ لوح میتواند در اثر شرایط نامساعد جوی مانند تگرگ آسیب ببیند. همچنین ممکن است در هنگام قدم زدن بر روی آن، به راحتی بشکند، بنابراین ضروری است در هنگام اجرای سقف شیروانی و نصب آن دقت لازم را به خرج دهید.

آنها به طور معمول در حدود 25-35 سال دوام دارند، گاهی اوقات با نگهداری منظم و در مناطقی با شرایط معتدل عمر طولانیتری خواهند داشت. یکی دیگر از انواع سقف شیروانی ویلا که در شمال ایران بسیار محبوب است، از سفال ساخته میشود. با اینکه برخی از سقفهای سفالی از رس ساخته شدهاند، اما برخی دیگر نیز از مواد سیمانی یا بتنی تولید میشوند.

سقف سفالی فقط باید در قالببندی سقف محکم شوند تا بتواند وزن سنگینتری را تحمل کنند و چندین سال عمر میکنند، زیرا دچار پوسیدگی در شرایط آب و هوایی مرطوبت نمیشوند. همچنین از نظر دوام، مقاوم در برابر آب بوده و نگهداری آن نسبتاً آسان است. تنها نکته منفی آن که سنگینترش نسبت به دیگر متریالهای بام است، که میتواند فرآیند نصب را پیچیده و وقت گیر کند.

با این حال، ترک خوردگی میتواند مسئلهای جدی برای این نوع سقفها باشد، بنابراین باید هنگام اجرای این سقف مراقبتهای لازم را در نظر گرفت. سنگ لوح یکی از بهترین متریالها در ساخت سقف شیروانی ویلا است. اگر میخواهید خانه شما ظاهری گران و کلاسیک داشته باشد، پس سنگ لوح بهترین انتخاب است.

دلیل این امر وجود طیف گستردهای از گزینه های مختلف در دسترس است که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند. نمونهای از متریالهای سقف شیروانی ویلا را در بیان بیان کردیم. عامل اصلی در اینجا انتخاب بهترین گزینه سقف با توجه به مهمترین ملاحظات شخصی مربوط به شما است. این میتواند شامل بودجه، نوع معماری ویلا، رنگ متریال، مقاومت و میزان تحمل مواد در آب و هوای مختلف و موارد دیگر باشد.

لازم به ذکر است که استفاده از متریالهای بسیار ارزان، برخلاف محصولات گران قیمت تر، عمر کوتاهتری دارند. تمامی انواع سقف شیروانی ویلا که در بالا معرفی شدند، از جمله بهترین متریالهای ساخت سقف هستند که شرکت ویلا سقف از آنها استفاده می کند.