اقتصادی

طرح رصد هوشمند مواد پتروشیمی توسط پُست اجرا می‌شود

یک برنامه نظارت و توزیع هوشمند برای کالاهای پتروشیمی برای افزایش دقت کنترل و کاهش هزینه ها و تخلفات احتمالی از طریق آزمایش از هفته آینده با همکاری وزارت پست و سکوت اجرا می شود.

به گزارش خبر فوری ، شامگاه چهارشنبه (10 آگوست 1400) وزیر صنعت ، معدن و تجارت جلسه ای را برای بحث در مورد اجرای طرح نظارت بر شبکه و توزیع هوشمند کالا از طریق پست به صورت پستی ، اداره کرد. توسط مدیر عامل شرکت پست ملی و نمایندگان فنی و تجاری آن ساخته شده است. در این جلسه در مورد شبکه پستی کشور برای کنترل فروش مواد پتروشیمی و توزیع هوشمند آنها بحث شد.

بر اساس این گزارش ، شرکت ملی پست امکان کنترل آنلاین کالاها را در شبکه توزیع ، با استفاده از امکانات و قابلیت های ردیابی و خروج الکترونیکی ، بدون استفاده از تجهیزات حمل و نقل و نیروی کار فراهم کرده است.

استفاده از سیستم “نظارت بر توزیع هوشمند” ارائه شده توسط شرکت ملی پست نه تنها دقت کنترل شبکه توزیع را افزایش می دهد ، بلکه هزینه های کنترل را نیز کاهش می دهد. تصمیم گرفته شد که این برنامه از هفته آینده بر اساس آزمایش باشد و هنگامی که مشکلات احتمالی برطرف شد ، در سراسر کشور اجرا می شود. اجرای این طرح به همراه سایر برنامه ها و روشهای نظارتی ، تخلفات سیستم توزیع را کاهش داده و به حداقل می رساند.

انتهای پیام