اقتصادی

رصد توزیع کالاها با راه اندازی سامانه هوشمند پست کشور

مدیرعامل شرکت پست ملی درباره اجرای نظارت هوشمند بر توزیع کالاهای پتروشیمی گفت: هوشمند از هفته آینده کنترل هوشمند کالاها به صورت پایلوت در یکی از پتروشیمی ها اجرا و به سایر پتروشیمی ها و همچنین گسترش می یابد. کالاهای دیگر

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با خبر فوری ، یکی از مهمترین مسائل کشور را تنظیم بازار و توزیع صحیح کالا و جلوگیری از قاچاق و میانجی گری عنوان کرد. و ما ، از نظر زیرساختی که در شرکت ملی پست ارائه دادیم ، چه از نظر فناوری و چه از نظر قابلیت شبکه مویرگی و نیروی انسانی ، در این قسمت می توانیم از سیستم توزیع کالا پشتیبانی کرده و کالاهای موجود در کشور را برای همه دستگاه ها کنترل کنیم.

وی ادامه داد: از ماه ژوئن ، ما موضوع کنترل هوشمند کالاها را به عنوان پایلوت در زمینه توزیع طیور ایجاد کردیم و بخش های مشکل دار را شناسایی کردیم. در کنار سیستم جامع تجارت الکترونیک وزارت صمت ، یک سیستم کنترل محصول هوشمند با فناوری پیشرفته در شرکت ملی پست وجود دارد که کالاها را از مبدا ، مقصد کالا ، مسیر کالا تولید یا وارد می کند. در انبارها و فروشگاه های خرده فروشی ، حجم و زمان و مکان را برای ظرفیت و انتقال کالا کنترل کرده و رسیدهای الکترونیکی ارائه دهید.

مدیرعامل شرکت پست ملی اظهار داشت که در جلساتی که با وزارت صمت و نهادهای مرتبط داشتیم ، این بحث به زودی به عنوان پایلوت در یک پتروشیمی ایجاد می شود و به سایر پتروشیمی ها و سایر کالاها گسترش می یابد. ما می توانیم بر آن نظارت کنیم کالاها را کنترل کرده و به دستگاه های مناسب تحویل دهید. به همین منظور ، مقرر شد از هفته آینده یکی از پتروشیمی ها به صورت پایلوت وارد مرحله اجرایی شود و ما سازوکار اجرایی را بررسی می کنیم تا این روند در ماه های آینده به سایر پتروشیمی ها و محصولات نیز تسری پیدا کند.

به گزارش خبر فوری ، شرکت ملی پست امکان کنترل آنلاین کالاها در شبکه توزیع را با استفاده از امکانات و قابلیت های ردیابی و خروج الکترونیکی بدون استفاده از تجهیزات حمل و نقل و نیروی انسانی امکان پذیر کرده است. بنابراین ، تصمیم گرفته شده است که یک طرح نظارت و توزیع هوشمند پتروشیمی با همکاری وزارت پست و سکوت به منظور افزایش دقت کنترل و کاهش هزینه ها و تخلفات احتمالی به صورت آزمایشی اجرا شود.

استفاده از سیستم “نظارت بر توزیع هوشمند” ارائه شده توسط شرکت پست ملی نه تنها دقت کنترل شبکه توزیع را افزایش می دهد ، بلکه هزینه های کنترل را نیز کاهش می دهد. مقرر شد این طرح به صورت پایلوت و پس از حل مشکلات احتمالی در سراسر کشور اجرا شود. اجرای این طرح به همراه سایر برنامه ها و روشهای نظارتی ، تخلفات سیستم توزیع را کاهش و کاهش می دهد.

انتهای پیام