اخبار عمومی

آموزش ترفندهایی برای ذخیره کردن لایو دیگران

کاربران زیادی در حین مشاهده‌ی لایو در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام دوست دارند تا پخش زنده‌ی مخاطب خود را ذخیره کنند. در واقع ممکن است که شما بخشی از لایو را مشاهده نکرده باشید و یا اینکه بخواهید لایوهایی از جمله لایوهای آموزشی را از ابتدا تماشا کنید تا به نکات آن پی ببرید. ذخیره کردن لایو دیگران راهکاری است که در این مواقع به کمک شما خواهد آمد، اما مساله زمانی پیچیده می‌شود که بفهمید اینستاگرام هیچ روش مستقیمی برای دانلود یا ذخیره‌ی لایو سایر کاربران برای شما در نظر نگرفته است. در این مواقع باید از روش‌های متفرقه کمک بگیرید.

آموزش ترفندهایی برای ذخیره کردن لایو دیگران در instagram
آموزش ترفندهایی برای ذخیره کردن لایو دیگران در instagram

در این راهنما به شما آموزش خواهیم داد تا با چند روش ساده اما کاربردی لایوهایی که مخاطبانتان به اشتراک می‌گذارند را ذخیره کنید. برای پی بردن به این موضوع ادامه‌ی این مطلب را بخوانید.

ذخیره کردن لایو دیگران چگونه است؟

اگر به دنبال روشی برای سیو کردن لایو دیگران گشته باشید، حتما به این موضوع پی برده‌اید که این کار از طریق برنامه‌ی رسمی اینستاگرام غیر ممکن است. بنابراین باید به دنبال روش هایی بگردید تا بتوانید live های مخاطبان خود را ذخیره کنید.

اما چگونه می‌توان یک پخش زنده را سیو کرد؟ این سوالی است  که شاید با خود بارها پرسیده باشید تا این که به این مقاله رسیده ‌اید. باید بدانید راهکارهایی فراوانی برای حل این مشکل وجود دارد. در واقع با وجود عدم دسترسی Instagram به کاربران خود برای دانلود پخش زنده، تا دلتان بخواهد افزونه، برنامه و راهکار برای این موضوع وجود دارد.

بنابراین ما نیز قصد داریم تا با ارائه‌ی روش‌هایی که شاید بهترین راهکارها برای داشتن یک لایو در گوشی باشد، شما را برای این کار کمک کنیم.

آموزش ذخیره کردن لایو دیگران

همانطور که اشاره شد، روش‌های زیادی برای سیو کردن و دانلود یک لایو اینستاگرامی وجود دارد. چنانچه می‌خواهید اقدام به ذخیره کردن لایو دیگران کنید، می‌توانید از روش‌های زیادی استفاده کنید، اما ما در ادامه بهترین راهکارها را برای شما گلچین کرده‌ایم. در ادامه با این راهکارها آشنا شوید:

  • استفاده از برنامه‌های ضبط صفحه نمایش

یکی از ساده‌ترین و در عین حال بدترین روش‌ها برای سیو کردن لایو، استفاده از برنامه‌هایی است که از صفحه نمایش فیلم ضبط می‌کنند. شاید این گزینه چندان دور از ذهن هم نباشد. شما با پلی کردن این برنامه‌ها از صفحه نمایش خود فیلم می‌گیرید و اگر به لایو مراجعه کنید، لایو شما به طور خودکار ضبط می‌شود.

اما باید بدانید که استفاده از این روش می‌تواند معایب زیادی داشته باشد. اول اینکه لایو شما نصفه و نیمه خواهد بود. مشکل دوم این روش کیفیت پایین و حجم بالایی است که برای شما باقی می‌گذارد. اما یکی دیگر از ایرادتی که این روش ذخیره کردن لایو دیگران دارد، ضبط تمام آشپن‌های نمایش داده شده در فیلم است. برای همین شاید چندان گزینه‌ی مناسبی نباشد. بنابراین می‌توانید از روش‌های دیگر نیز استفاده کنید.

دانلود لایو اینستاگرام با روش های ساده
دانلود لایو اینستاگرام با روش های ساده
  • برنامه‌های ذخیره‌سازی لایو

برنامه‌های زیادی برای گوشی‌های مختلف علی الخصوص اندروید، برای ذخیره کردن لایوهای به اشتراک گذاشته شده کاربران وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی از این اپلیکیشن‌ها را در گوشی خود نصب کرده و از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این برنامه ها storysaver+ است. با نصب این برنامه ها و ورود به آن‌ها می‌توانید اقدام به ذخیره کردن لایو دیگران کنید. البته در اکثر این برنامه ها باید اکانت خود را به برنامه متصل کنید. در غیر اینصورت نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 دانلود لایو اینستاگرام با روش های ساده
دانلود لایو اینستاگرام با روش های ساده
  • افزونه‌ها برای مرورگر

با استفاده از کامپیوتر و با ورود به مرورگر نیز می‌توانید لایوها را دانلود کنید. اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید می‌توانید با افزودن افزونه‌ی IG stories for Instagram به راحتی تمامی لایوهای در بستر اینستاگرام را ذخیره کنید. فراموش نکنید که با استفاده از این افزونه می‌توانید تمامی استوری ها و پست ها را نیز به راحتی دانلود نمایید. پس اگر از کامپیوتر و نسخه‌ی ویندوز استفاده می‌کنید، این روش گزینه‌ی مناسبی است.

 دانلود لایو اینستاگرام با روش های ساده
دانلود لایو اینستاگرام با روش های ساده
  • بات‌های تلگرام

یکی دیگر از روش‌هایی که برای ذخیره کردن لایو دیگران در برنامه‌ی اینستاگرام به کار می‌رود، استفاده از بات‌های تلگرام است. این بات ها به راحتی برای شما لایوهای موجود در این برنامه را بارگیری می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال یک روش مناسب برای دانلود پخش زنده‌ی مخاطبین می‌گردید، این روش کمک کننده خواهد بود. یکی از بهترین ربات‌هایی که برای این کار ساخته شده است، ربات رگرام می‌باشد. برای شروع کار با این بات، می‌توانید عبارت @regramboot را در این برنامه نوشته و وارد آن شوید.

 دانلود لایو اینستاگرام با روش های ساده
دانلود لایو اینستاگرام با روش های ساده

روش‌های زیادی برای ذخیره کردن پخش زنده‌ی پیج‌ها وجود دارد که ما در این راهنما بسیاری از آن‌ها را بررسی کردیم. شما می‌توانید با استفاده از روش‌ها ارائه شده در این مقاله به راحتی اقدام به دانلود لایوهای اینستاگرامی کنید تا آن را در قالب یک ویدیو در گوشی خود داشته باشید.

ارائه شده توسط : https://tablighche.com/