اقتصادی

توسعه سبد فولاد اکسین خوزستان در بازارهای داخلی و خارجی

خبر فوری / خوزستان در خوزستان ، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین از بررسی و تعمیرات اساسی خط تولید شرکت و آمادگی آن برای تولید محصولات برنامه ریزی شده در ماه های آینده خبر داد.

امین آسیابان با اشاره به زمینه فعالیت شرکت فولاد اکسین در خوزستان ، خاطرنشان کرد: فولاد اکسین در سال 88 کار خود را برای تأمین زنجیره فولاد و حلقه مفقوده زنجیره تامین صنایع که نیاز به عملیات حرارتی مانند نفت و گاز داشتند ، آغاز کرد. ، صنایع پتروشیمی ، دریایی و ساختمان.

به گزارش خبر فوری ، وی افزود: در سال های گذشته ، محصولات مشابه اکسین عمدتا وارد می شد و این کارخانه نتوانست ظرفیت و ماموریت تامین نیازهای نفت ، گاز ، پتروشیمی و سایر صنایع را قبل از خط لوله گوره برآورده کند. پروژه – جاسک ، ما هیچ وظیفه ای در تولید محصولات خاص و فوق الذکر نداشتیم.

مدیرعامل اکسین شرکت فولاد خوزستان موارد زیر را بیان کرد: بنابراین ، پس از عدم امکان واردات مجازات های ظالمانه و ورق های فولادی ؛ با اطمینان از قدرت داخلی ، کارشناسان شرکت تهدید تحریم ها را به یک فرصت تبدیل کردند و به عنوان ماموریت پروژه های ملی و استراتژیک کشور و در عین حال مجموعه محصولات ورق فولادی آلیاژی این شرکت و مجموعه محصولات API عمل کردند. (خطوط لوله انتقال نفت و گاز) اختصاص داده شد.

وی گفت: این دستاورد علاوه بر سودآوری بالای اکسین ، یک زنجیره فولادی را تشکیل داد و مانع خروج پول از کشور شد.

آسیابان افزود: تولید گسترده ورق های API تنها بخشی از تولید استراتژیک و استراتژیک اکسین است ، این مجموعه ظرفیت تولید سایر محصولات فولادی در مخازن تحت فشار و سایر محصولات فولادی در زمینه ذخیره سازی نفت و گاز ، دریایی و کشتی سازی را دارد. دارای صنایع ، سازه های بزرگ فولادی ، ورق های ضد سایش و غیره است و در برنامه ریزی که انجام داده ایم ، با حفظ شرایط فعلی ، می خواهیم سبد خود را از جمله و به سایر بازارهای خارجی گسترش دهیم.

وی در تشریح آخرین اقدامات انجام شده توسط این شرکت گفت: در نیمه دوم ماه جولای ، به دلیل نیاز به کاهش مصرف و قطعی برق در دو هفته اول مرداد ، متخصصان شرکت بازبینی و بررسی خط تولید را برنامه ریزی کردند. برخی از آنها در 10 سال گذشته انجام نشده است. امیدواریم با تجهیزات آماده اقدامات خوبی را برای تولید محصولات برنامه ریزی شده در این مجموعه در ماه های آینده انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود: مالکیت پست ترانسفورماتور ، ایجاد طرح طبقه بندی مشاغل و اجرای طرح جامع خدمات رسانی به جانبازان با هدف حفظ سرمایه انسانی از دیگر اقدامات مثبتی است که در ماه های اخیر انجام شده است. به

وی گفت: “در بحث تاج ، علاوه بر ارائه اقدامات و تجهیزات لازم برای پیشگیری از بیماری ، به کارگران و بستگان آنها ، کمیته اقدامات ضد تاج به طور منظم جلسات لازم را برای رسیدگی به تاج برگزار می کند.

آسیابان گفت: “فولاد اکسین همواره سطح رضایت ذینفعان را افزایش می دهد.”

انتهای پیام