اخبار عمومی

کاش شبیه طارمی بودی! – خبر فوری

من دوست دارم سردار نیز شجاعت و شجاعت طارمی را داشته باشد و چالشی جدید در فوتبال او امتحان کند. اگر او حداکثر تمایل به توزیع داشت ، زنیت به سختی می توانست متوقف شود. افسوس ، روسیه به خانه امنی برای آزمایش تبدیل شده است و این بازیکن تمایلی به ترک قلمرو تزار ندارد.

به گزارش روزنامه خبر فوری دنیای اقتصاد او نوشت: “داستان طبق معمول بود.” با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی در اروپا ، فوجیک از زنیت لیگ روسیه از سردار آزمون سن پترزبورگ مورد توجه اخبار و شایعات مربوط به انتقال او به تیم ها و لیگ های مشهورتر در لیگ روسیه قرار گرفت. در ابتدا ، موضوع کولی های ایتالیایی به طور جدی مورد بحث قرار گرفت و گفته شد که آزمون در این گروه می تواند شاگرد ژوزه مورینیو باشد. سپس ما داستان انتقال سردار به بایر لورکوزن در لیگ آلمان را به شکل بسیار واضح تری دیدیم. هر دو این شایعات تعداد زیادی از رسانه های اروپایی و ایرانی را برای هفته ها به خود مشغول کردند ، اما در نهایت توسط هر دو رد شد. با نزدیک شدن به آخرین روزهای پنجره تابستانی ، این بار لیون فرانسه به عنوان قوی ترین مشتری سردار معرفی شد و او گفت حضور او در لیگ قهرمانان قطعی است ، اما این اتفاق دیگر تکرار نشد. این بار همه جزئیات رسانه ای شد. باشگاه روسی 25 میلیون یورو برای اجازه سردار درخواست کرد ، اما تیم فرانسوی بیش از 15 میلیون پرداخت نکرد. سرانجام ، توافق نهایی حاصل شد و حتی معتبرترین نشریه Equipe گفت که این معاینه روز دوشنبه در معاینه پزشکی لیون انجام می شود ، اما در آخرین ساعات پنجره تابستانی ، انتقال برای ادامه معاینه اعلام شد. در لیگ روسیه.

سردار 9 سال پیش در 17 سالگی راهی روبین کازان شد و دسته دوم روسیه را به عنوان نقطه شروع برای تیم های بزرگتر انتخاب کرد. با این حال ، حضور او در این پلت فرم تا 26 سالگی وی ادامه داشته است! این آزمون در سال های اخیر برای تیم هایی مانند روستوف و زنیت یک رکورد نبوده است. در هر دوی آنها ، به ویژه در سه فصل گذشته ، مشخص شد که سقف فوتبال روسیه برای این بازیکن کوتاه است و مهارت های او به هدر می رود. امسال ، مشکل انتقال آزمون به تیم بزرگتر بسیار جدی شد زیرا این بازیکن به فصل پایانی قرارداد خود با زنیت رسید. در چنین مواردی ، معمولاً سرپرستان باشگاه برای فروش بازیکن آماده هستند. در پایان قرارداد بازیکن آزاد می شود و به صورت رایگان به هر تیمی می رود. بنابراین ، انتظار می رفت زنیت در نهایت سردار را بفروشد ، اما آنها این کار را نکردند. کی میدونه؟ شاید زنیتی ها توافق کنند که سردار دوباره قرارداد خود را تمدید کند و کل چرخه را تکرار کند. ترجیح می دهم این اتفاق نیفتد و آزمایش آزادی نزدیک او را بدانم.

مهدی طارمی شش سال بعد وقتی بزرگتر از امتحان بود به اروپا رفت ، اما با گزینه های مناسب ، امروز در مکان مناسب قرار دارد. من دوست دارم سردار نیز شجاعت و شجاعت طارمی را داشته باشد و چالشی جدید در فوتبالش امتحان کند. اگر او حداکثر تمایل به توزیع را داشت ، زنیت به سختی می توانست متوقف شود. مایه تاسف است که روسیه به پناهگاه آزمایش تبدیل شده است و این بازیکن تمایلی به ترک سرزمین تزاری ندارد. “

انتهای پیام