اخبار عمومی

کاش شبیه جلال باشیم – خبر فوری

ترجیح می دهم مثل جلال باشم. کمتر کار کنید و صحبت کنید. متن خداحافظی اینستاگرام او 50 کلمه هم نیست.

به گزارش روزنامه خبر فوری دنیای اقتصاد وی نوشت: با وجود اینکه همه می دانستند کار جلال حسینی در کادر سبز به پایان رسیده و این بازیکن برای حضور در این باشگاه در فصل آینده به توافق رسیده است، اما حسینی همچنان باید اعلام بازنشستگی می کرد، متنی بسیار کوتاه به او داد و خدا را شکر کرد. مردم ایران و خانواده اش و این نقطه پایانی بود برای یکی از بی بدیل ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران، مدافعی که می توانست سال ها با معیارهایش طول بکشد.

ترجیح می دهم مثل جلال باشم. آنقدر در حرفه خود بدرخشیم که چاره ای جز ستایش دوستان و دشمنان نداشته باشیم. برانکو در آخرین مصاحبه خود درباره بازیکنانی مانند رامین رضاییان و محسن مسلمان گفت: آنها از فوتبالیست ها معروفتر بودند. چقدر دقیق و درست گفت. مسلمان امروز 31 ساله است و به نظر می رسد سال هاست که فوتبال بازی می کند اما جلال حسینی در آن سن به پرسپولیس آمد و کارنامه غبطه انگیز و تکرار نشدنی از خود به جای گذاشت. تاثیر محیط و شرایط را نمی توان کتمان کرد، اما در نهایت این خود مردم هستند که تصمیم می گیرند تا چه مدت در اوج باشند. جلال حسینی به تمام معنا «حرفه ای» بود. سرش را پایین انداخت، کارش را کنار گوشه ها انجام داد و در نهایت او و تیمش برنده آن تفکر حرفه ای بودند. اگر همه ما در هر کجا که هستیم مانند او باشیم و کارمان را فقط با کیفیت خوب انجام دهیم، در نهایت خودمان را بهتر خواهیم کرد و منفعت به مردممان خواهد رسید.

ترجیح می دهم مثل جلال باشم. یک اسب فقیر بهتر از بی اسبی است. مطمئناً پول بسیار مهم است، اما اگر شغل خود را به درستی انتخاب کنید و با تمام وجود برای موفقیت بجنگید، پول به طور طبیعی به دست می آید. حداقل 10 فوتبالیست معروف را می شناسیم که بعد از یک یا دو بازی خوب، ناگهان عطش ثروت پیدا کردند و آنقدر قراردادشان را از دست دادند که «فوتبال» را فراموش کردند. با این حال حسینی همیشه بهترین بود و در نتیجه تا 40 سالگی قرارداد حرفه ای بست. او امروز به راحتی به عضویت کادرفنی پرسپولیس درآمده است. کسی چه می داند؟ شاید در این حرفه موفق شود.

ترجیح می دهم مثل جلال باشم. به موفقیت بسنده نکنید و هر سقف را کفی برای حمله به هدف بعدی در نظر بگیرید. شاید هر فوتبالیست دیگری جای حسینی باشد و نیمی از افتخاراتش را بگیرد، دیگر حتی مبارزه و تمرین نمی کرد. حسینی تا آخرین روزهای فوتبال حرفه ای خود اولین نفری بود که در تمرینات این تیم حاضر شد. وقتی او در آستانه جام جهانی 2018 از لیست نهایی تیم ملی کنار گذاشته شد، می توانست انتظار داشت در رده باشگاهی هم دچار افت شود اما این اتفاق نیفتاد. حسینی پس از جدایی از تیم ملی با پرسپولیس و از دست دادن جام جهانی، سه لیگ دیگر را به دست آورد.

ترجیح می دهم مثل جلال باشم. بیایید احترام رقیب را حفظ کنیم و ارزش های اصلی را به افراد کاملا احمق و گریزان نفروشیم. حسینی البته ایراداتی هم داشت، مثلا خیلی زمزمه می کرد و مدام از دست های پشت پارچه حرف می زد. با این حال، جایی نداریم که به یاد بیاوریم او با استقلال یا سایر رقبا سرسخت و تهاجمی بود. عکسی از حسینی دارید که «شش» را نشان دهد؟

ترجیح می دهم مثل جلال باشم. کمتر کار کنید و صحبت کنید. متن خداحافظی اینستاگرام او 50 کلمه هم نیست. این را با برخی مدیران و مسئولان مقایسه کنید که کوچکترین کار مثبتی انجام نمی دهند، اما تمام رسانه هایی که باز می کنید پر از این حرف ها و ادعاهای عجیب و غریب آنهاست.

انتهای پیام