اخبار ورزشی

اسکوچیچ باز هم دست به دامن لژیونرها می‌شود

ادامه تعطیلی لیگ برتر باعث دور شدن برخی بازیکنان تیم ملی از شرایط مسابقه شده است و این مشکل در دو بازی بعدی تیم ملی برخی از دانش آموزان اسکوچیچ را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش خبر فوری ، تعطیلی مداوم لیگ برتر در پیش فصل لیگ بیست و یکم ، آمادگی بازیکنان تیم ملی شاغل در تیم های ایرانی را کاهش داده است. آنچه پیش از این دیدار با سوریه و عراق اتفاق افتاد ، دست دراگان اسکوچیچ بر روی پوست گردو است.

در مصاحبه ها ، اسکوچیچ و بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به تعطیلی مسابقات و خروج از قله از نظر وضعیت جسمانی و فنی اشاره کردند. سیاوش یزدانی یکی از بازیکنانی بود که دااتن را به تیم ملی گزارش داد ، با وجود اینکه بازی بسته بود ، او دو هفته تمرین می کرد و استراحت داشت.

این مشکل تقریباً در آستانه بازی با BAC و کره جنوبی یکسان است و سرمربی تیم ملی همچنان از تعطیلی مسابقات باشگاه رنج می برد و در نتیجه بازیکنان بیرون خواهند بود. شرایط مطابقت همانطور که وحید هاشمیان دستیار اسکوچیچ مدتی پیش گفت ، اولویت کارکنان این است که بازیکنان را در کور بازی قرار دهند ، نه اینکه آنها را با انجام اردوهای طولانی مدت از بازی دور نگه دارند!

در این شرایط ، مربیان تیم ملی کرواسی ، همانند بازی با عراق و سوریه ، بر استفاده از لژیونرهایی تکیه می کنند که همگی در لیگ های اروپایی یا خلیج فارس شرکت می کنند و در مسابقات ملی شرکت می کنند. آنها جلسه سنگین و متفاوتی داشتند.

در اردوی پیش از انتخاب ، 10 بازیکن در لیگ برتر حضور داشتند که حداقل چهار نفر از آنها در تیم اصلی بازی می کردند و برخی از آنها به تدریج به عنوان بازیکن تعویضی در بازیها به زمین رفتند. دیگران پتانسیل تغییر و بازی را داشتند ، برخی می گویند خارج از بازی هستند.

با توجه به شرایط فعلی که تیم ملی به لژیونرها و بازیکنان خانگی تقسیم شده است ، نه اسکوچیچ می تواند به اردوی طولانی مدت برسد و نه لژیونرها به دلیل قوانین بین المللی یا محدودیت های شدید مربیگری می توانند دیگر از آن استفاده کنند. انتخاب.

در همین حال ، تیم ملی در 6 اکتبر در ورزشگاه زابل در دبی (جایی که استقلال و الهلال با هم دیدار می کنند) با امارات متحده عربی دیدار می کند که سرمربیگری سرشناس هلندی برت ون مارویک هدایت آن را بر عهده خواهد داشت. سپس این تیم به تهران می آید و در 20 اکتبر به مصاف کره جنوبی می رود تا همچنان با حداکثر امتیاز تیم را هدایت کند و مجوز حضور در جام جهانی قطر را بگیرد.

انتهای پیام