اقتصادی

ملوانان بوشهری دیگر لوازم خانگی تولید کره جنوبی وارد نمی‌کنند

خبر فوری/ بوشهر مدیرکل تعاون بندر پناهندگان گناوه گفت: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دستور جلوگیری از واردات لوازم برقی ساخت کره جنوبی را صادر کرد. ”

سید علی موسوی گمارنیک در گفت وگو با خبر فوری، اظهار کرد: در این دستورالعمل بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای محدودسازی معافیت های مرزی استان های خوزستان، هرمزگا و بوشهر در منطقه تهلنگی و ممنوعیت واردات لوازم برقی از طریق آذربایجان غربی تاکید شده است. کردستان و کرمانشاهی

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در گام نخست برخی از لوازم برقی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی از فهرست کالاهای مشمول معافیت مرزی حذف و مقرر شد تمامی لوازم برقی از لیست خارج شوند. از معافیت ها.”

مدیرکل تعاونی خشکشویی گناوه با تاکید بر توجه و تبعیت مردم از منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: با تمام قوا آماده هرگونه اقدام در جهت اطاعت از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند. .

موسوی گمرانی با اشاره به اینکه بیش از 30 درصد واردات کالاهای در معرض آلایندگی و به تبع آن بیش از 30 درصد مغازه های فعال در شهرهای بندری جنوب کشور به محصولات لوازم خانگی اختصاص دارد. رفع محدودیت های سایر کالاهای مصرفی توسط مرزنشینان و همکاری مشترک برای جلوگیری از از دست رفتن بازار بندری جنوب کشور.

انتهای پیام/