اقتصادی

گلستان میزبان نخستین همایش صنعت لوازم خانگی/ برنامه‌ریزی‌ها به نفع تولیدکننده نیست

خبر فوری/گلستان فعال آفتابی و مدیر یک کارخانه در گلستان از برگزاری اولین همایش صنعت لوازم خانگی در کردکوی 29 مهرماه امسال خبر داد.

ابوالفضل کیخواه در گفت وگو با خبرنگار خبر فوری، اظهار کرد: اولین همایش صنعت لوازم خانگی با حضور 12 استان در گلستان بیستم ماه جاری در کاخ سفید شهرستان کردکوی برگزار می شود.

همفکری، سخنرانی، کلاس آموزشی، سخنرانی و همفکری مشترک گروه های مختلف تولیدکنندگان و نمایندگی ها و نمایندگی های خدمات پس از فروش در مورد آینده صنعت لوازم خانگی و کارآفرینان ارجمند در این حوزه را به عنوان بخشی از اولین برنامه های خانه برشمرد. کنفرانس صنعت لوازم خانگی .

تنها تولید کننده لوازم برقی در گلستان با نیم ظرفیت فعالیت می کند / یک سال و نیم پیگیری برای دریافت نصب!

مدیر کل کارخانه یخچال هیرکانیا با بیان اینکه تنها تولید کننده لوازم برقی در گله و اولین تولید کننده یخچال هوشمند در شمال کشور موجود در بازار هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر تنها تولید کننده لوازم برقی در گله و اولین تولید کننده یخچال هوشمند در شمال کشور هستیم.

کیخواه خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار یخچال ترکیبی (فریزر پایین)، یخچال تک فریزر، تک فریزر و دوقلوهای هوشمند در کارخانه هیرکانیا تولید می شود که ظرفیت تولید شرکت ما 80 دستگاه در روز است. از تولید، 50 درصد ظرفیت ما خالی است.

وی با اشاره به اینکه برای استفاده از نیمی دیگر از ظرفیت تولید کارخانه به 30 هزار میلیون تومان تسهیلات نیاز داریم که تاکنون 15 هزار میلیون تومان آن توسط مسئولان سفارش داده شده است، تصریح کرد: بیش از یک سال است که دنبال آن هستیم. و نیم. برای دریافت تسهیلات و هنوز به نتیجه نرسیده ایم.

مدیرعامل کارخانه سردخانه هیرکانیا از فعالیت 54 کارمند اداری و تولیدی و 250 کارمند غیرمستقیم شرکت سردخانه هیرکانی خبر داد و یادآور شد: علاوه بر این 300 نماینده فعال خدمات پس از فروش در سطح کشور با ما همکاری دارند که البته دریافت می کنند. 30 . میلیون نفر برای 80 نفر دیگر اشتغال ایجاد می شود و پس از آن اشتغال غیرمستقیم نیز افزایش می یابد.

کیخواه با بیان اینکه از زمان شروع به کار کارخانه خدمات پس از فروش 100 درصدی ارائه کرده ایم، گفت: محصولات کارخانه هیرکانیا دارای دو سال خدمات پس از فروش و پنج سال گارانتی کمپرسور هستند. خوشبختانه نرخ بازگشت ما. 2018 صفر بود.

وی با تاکید بر اینکه قصد فرهنگ سازی حمایت از تولید خانگی را دارد، با اشاره به افزایش قیمت لوازم برقی، تصریح کرد: افزایش قیمت لوازم برقی را نمی توان به تولیدکننده یخچال نسبت داد، این افزایش قیمت است. قیمت برخی از قطعات یخچال هر هفته افزایش می یابد و در این وضعیت صعودی، تنها کاری که ما به عنوان تولید کننده می توانیم انجام دهیم این است که سود خود را به حداقل برسانیم.

گلستا اولین کنفرانس/برنامه ریزی صنعت لوازم خانگی نیست که به نفع تولید کننده است

مدیر کل کارخانه سردخانه هیرکانیا تاکید کرد: ما یک شرکت اقتصادی هستیم و نمی‌توانیم متحمل ضرر دائمی شویم، زیرا در نهایت مجبور به تعطیلی کارخانه می‌شویم، اما برای احترام به وضعیت مصرف‌کننده تلاش می‌کنیم حداقل‌ها را به دست آوریم. سود از این رو امسال شرکت بزرگ 18 درصد افزایش داشته است.ما محصولات خود را با افزایش 12 درصدی وارد بازار کردیم.

برنامه ریزی برای راه اندازی خط تولید جدید/ بیشترین سود در جیب فروشندگان است

کیخواه از برنامه ریزی فاز دوم این کارخانه و راه اندازی خط تولید جدید خبر داد و گفت: هنوز وارد بخش صادرات نشده ایم اما زیرساخت های آن در حال تکمیل است و شرایطی در کشورهایی مانند عراق، افغانستان و سوریه وجود داشت. . تجزیه و تحلیل

وی تاثیر حذف ارز معوق و افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران را بر روند تولید برشمرد و توضیح داد: افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران و افزایش 18 درصدی قیمت لوازم برقی. برای ما تبدیل به یک چالش شده است، متاسفانه برنامه ها به نفع تولیدکننده نیست و بیشترین سود را همیشه از این دلال ها و واسطه ها می گیرند.

مدیر کل کارخانه سردخانه هیرکانیا با تاکید بر اینکه نیازمند توجه ویژه مسئولان هستیم، تصریح کرد: حتی اگر شرکتی با این ظرفیت و توان در استان گلستان وجود داشته باشد، حمایت ما کافی نیست. سال آینده می خواهیم استان گلستان حرفی برای گفتن داشته باشد. .

به گزارش خبر فوری؛ کارخانه یخچال هیرکانیا تنها تولید کننده لوازم خانگی در گلستان و شناخته شده به عنوان اولین تولید کننده یخچال هوشمند در شمال کشور از سال 1368 در شهرک صنعتی کردکوی آغاز به کار کرده و از سال 1400 تولید محصولات خود را آغاز کرده است. رویکرد و مدیریت جدید وارد بازار می شود.

انتهای پیام