اقتصادی

بازار خودرو پس از تقریبا دو هفته آرامش باز به نوسان افزایشی افتاد

بررسی قیمت انواع خودروسازان در هفته گذشته نشان می دهد که بازار طی 10 روز پایانی مهرماه (اول آبان) از آرامش و ثبات نسبی برخوردار بوده است، اما امروز (دوشنبه) قیمت ها در اوایل هفته جاری نوسانات بیشتری را نشان می دهند. در راس این افزایش قیمت، پژو 207 اتوماتیک با افزایش 12 میلیون تومانی قرار دارد.

به گزارش خبر فوری ، در 10 روز آخر مهرماه ، قیمت خودرو در بازار نسبتاً آرام بوده و هیچ افزایش یا افت محسوسی در قیمت ها مشاهده نشده است ، اما بررسی قیمت ها در بازار پر حجم خودرو امروز نشان می دهد که بازار همچنان پابرجاست. فرار. به ترتیب صعودی سقوط کرده است.

قیمت ها در دهه سوم مهرماه تا شنبه این هفته (اول آبان) بدون تغییر باقی ماندند، اما در روزهای اخیر و پس از بسته شدن دیروز، بررسی بازار امروز (دوشنبه) نشان می دهد که قیمت ها از ابتدای هفته افزایش یافته است.

بیشترین افزایش قیمت مربوط به خودرو پژو 207 اتوماتیک در ایران خودرو بود که با 12 میلیون تومان افزایش به 437 میلیون تومان رسید.

در سایر خودروهای پرتیراژ و پرتقاضای بازار، در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو یک میلیون و پنج میلیون تومان و در محصولات گروه سایپا بیشتر یک میلیون افزایش قیمت دارند. توماک.

قیمت خودروها در سه روز آخر اکتبر سه برابر است ، در اوایل این هفته و امروز (3 نوامبر) موارد زیر بر اساس میلیون ها غذای آماده است.

انتهای پیام/