اخبار جامعه

تدابیر ترافیکی برای قافله عزاداری در شهر اصفهان

خبر فوری/اصفهان رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی قافله عزاداری در روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه را اعلام کرد.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبر فوری، در خصوص تمهیدات ترافیکی در اصفهان، اظهار کرد: در راستای برگزاری مراسم قافله عزاداری امروز پنجشنبه (23 شهریور) محدودیت ترافیکی در شهر اصفهان برقرار می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه توقف هر نوع وسایل نقلیه در محدوده‌های منتهی به اطراف چهارراه نور باران، میدان بزرگمهر، چهارراه آبشار، ‌ طول خیابان امام سجاد(ع) (مسیر رفت و برگشت) به سمت میدان شهید لاوی و گلستان مطهر شهدا ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان کرد: از ساعت ۱۵ تردد هر نوع وسایل نقلیه در کلیه مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به چهارراه نور باران در مسیر شمال به جنوب و برعکس، حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان‌ بزرگمهر، تقاطع حمزه در خیابان‌ مشتاق و چهارراه نور باران به سمت میدان‌بزرگمهر، میدان بزرگمهر به سمت چهارراه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت میدان فیض و چهارراه آبشار، پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهارراه آبشار، میدان فیض به سمت چهارراه آپادانا، چهارراه آپادانا به سمت میدان لاوی، تقاطع آیت الله رحیم ارباب به سمت تقاطع سپهسالار ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد هر نوع وسایل نقلیه در کلیه مسیرهای منتهی به خیابان امام سجاد(ع)، چهارراه فرایبورگ و میدان بسیج به سمت گلستان مطهر شهدا و میدان فیض و برعکس، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی ممنوع است.

محمدی تصریح کرد: با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت‌ پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب شهروندان حتی المقدور ضمن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده‌های مذکور خودداری کرده و از شهروندان درخواست می‌شود از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.