اخبار جامعه

تولید دو داروی جدید برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها هلال احمر

رئیس انجمن ماه سرخ از ساخت و تولید دو داروی جدید در شرکت داروسازی سها خبر داد.

به گزارش خبر فوری؛ دکتر کریم همتی در خصوص روند تولید دارو در جمعیت ماه سرخ گفت: شرکت داروسازی سها در راستای تحقیق و توسعه صنعت داروسازی برای تولید محصولات جدید مسکن و ضد دیابت و همچنین انواع فرآورده های گیاهی گام های مهمی برداشته است. لیست تحقیق.” سها اضافه شد.

وی افزود: بدیهی است که تولید محصولات جدید نیاز به زمان زیادی دارد و دلایل اصلی آن مطالعات پایداری و بهینه سازی فرمولاسیون، تهیه مواد اولیه از منابع تایید شده برای ساخت سری های صنعتی و فرآیند نسبتا طولانی برای تهیه غذا است. مجوز و اداره دارو.” اما امیدواریم این داروها به زودی وارد بازار شوند.

رئیس انجمن ماه سرخ گفت: امروز شربت بره موم با ترکیبی خاص برای تقویت سیستم ایمنی برای اولین بار در شرکت داروسازی سها ساخته و مدارک لازم برای تایید نهایی به سازمان غذا و دارو ارسال شد. ” با مجوز تولید انبوه به زودی راه اندازی می شود.

همتی ادامه داد: این محصول در بطری های 120 میلی لیتری با مقیاس 10 میلی لیتری تهیه می شود. فرمولاسیون این محصول با عصاره طبیعی عسل و برخی گیاهان دارویی مناسب برای کودکان و بزرگسالان ساخته شده است. این محصول علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان با منشاء طبیعی، ضد التهاب و حساسیت نیز می باشد و به همین دلیل از آن به عنوان مکمل کووید 19 استفاده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن ماه سرخ; او اضافه کرد: این دومین محصول ساخته شده توسط شرکت داروسازی روکسی ویل ساها است. شرکت داروسازی سها اولین شرکتی است که این داروی مسکن و ضدالتهاب بسیار قوی را در ایران تولید و به بازار عرضه کرده است. این دارو 10 برابر بیشتر از مسکن ها و خانواده های مشابه اثر ضد درد دارد که می توان آن را برای درد مزمن روده در بیماران بستری با 2 مکانیسم ضد درد مختلف با یک رژیم درمانی 7 روزه بدون خطر وابستگی تجویز کرد.

رئیس انجمن ماه سرخ خاطرنشان کرد: از دیگر کاربردها و فواید بالینی این دارو، علامت‌گذاری مسیرهای مختلف درد و مکانیسم اثر اثرات متعددی برای بهبود دارد. اثر ضد درد بهتر درد پس از عمل و درد همراه با التهاب را نیز می توان با مصرف این دارو پوشش داد.

انتهای پیام/