اخبار عمومی

ضرورت ایجاد زیرساخت های گردشگری به علت جمعیت متغیر در شمیرانات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، مهدی ساداتی عصر یکشنبه در پنجمین جلسه منطقه ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران و سید عباس جوهری معاون استاندار تهران برگزار شد، حضور یافت. لواسانات برخلاف برخی ذهنیت ها بیش از 3 هزار شهید در منطقه تقدیم انقلاب کرده است، وی گفت: 5 هزار و 245 جانباز و 645 جانباز در شمیرانات آزاد هستند.

صدا با بیان اینکه علاوه بر امامزاده صالح 35 امامزاده در این منطقه زندگی می کنند، گفت: حضور 85 هزار و 720 دانش آموز در 5 دانشگاه و 403 مدرسه از دیگر امکانات این منطقه است.

وی بیان کرد: در 2 سال گذشته در مبارزه با ولیعهد از مهارت ها، مدیریتی و مردمی مختلف در بسیج و ماه سرخ استفاده شده و مردم در خط مقدم مبارزه با تاج و تخت بوده اند. اند در مجموع 861000 نفر واکسن تاج را دریافت کرده اند اند.

فرماندار شمیرانات گفت: سال گذشته شاهد استقلال شورای فرهنگ عمومی رودبار بودیم که هم اکنون تحت مدیریت ائمه جمعه رودبار و لواسان است و با هماهنگی های لازم مصوبات این شورا اجرایی خواهد شد.

صدا با بیان اینکه جمعیت لواسان متغیر است تاکید کرد: این منطقه تا عصر روز سه شنبه یک جمعیت و از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته یک جمعیت خواهد داشت و در این راستا نیازمند نوسازی و ایجاد زیرساخت های گردشگری منطقه هستیم. “