اخبار جامعه

آژانس های مسافرتی عراق در «فم تور گلستان گردی»

خبر فوری/ گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با اشاره به ضرورت توسعه گردشگری در استان گفت: تور گردشگری فام آژانس های مسافرتی کشور عراق در استان گلستان برگزار می شود.

احمد تجری امروز در گفت وگو با خبر فوری، با بیان اینکه استان گلستان گوهر گردشگری شمال کشور و مملو از قابلیت های گردشگری فراوان است، اظهار کرد: استان گلستان به مردم ایران و حداقل کشورهای اطراف آن است.

در همین راستا استان گلستان با بیان اینکه از آژانس‌های مسافرتی و انجمن‌های خدمات مسافرتی عراق در سراسر کشور بازدید می‌کند، افزود: این تور با هدف شناسایی ظرفیت‌های گردشگری استان گلستان به آژانس‌های مسافرتی و مدیران بازرگانی انجام می‌شود که این فعالیت در این زمینه فعال است. از گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از حضور 10 نفر از مدیران دفاتر آژانس های مسافرتی و گردشگری عراق که از شرکت های فعال در این حوزه هستند خبر داد و گفت: این دفاتر برای تبادل گردشگر به استان گلستان سفر می کنند. بین دو منطقه و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری گالری ایران.

تجری با اشاره به اینکه بازدید از جشنواره پاییزی رنگ های میلا در جنگل النگدره گرگان یکی از برنامه های اصلی این فام گردی است، تصریح کرد: این تور در فصل پاییز از 18 تا 12 آذرماه برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه در این تور فامیلی سعی خواهیم کرد جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی استان اعم از صنایع دستی، غذایی، کشاورزی و سایر مهارت ها و دفاتر خدمات مسافرتی خارجی را شامل شود. : برگزاری نشست های تخصصی با روسای انجمن های خدمات مسافرتی سراسر کشور برای تبادل اطلاعات با مراکز مسافرتی عراق در استان گلستان و افزایش تعاملات و همکاری های بین آنها برای بازدید و کسب امکانات گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی. پتانسیل های استان را در این زمینه ها می داند. برنامه های اجرایی برای این تور فامیل در استان در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه کشور عراق یکی از کشورهای هدف گردشگری خارجی در استان گلستان است، افزود: استان گلستان به دلیل جاذبه هایی که از نظر تنوع قومیتی، تنوع اقلیمی و پتانسیل بالقوه دارد از ظرفیت های بالایی برخوردار است. در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی برای توسعه گردشگری خارجی مناسب است.

انتهای پیام/