اخبار ورزشی

انتقاد نکونام از پاتوسی

شفاف گفت: جواد نکونام در نشست خبری با تراکتورسازی گفت: تیم ما در نیمه اول موقعیت های زیادی داشت و به جز یک کرنر تراکتور نتوانست از زمین عبور کند تا به ما فشار بیاورد. بازی در این نیمه یک طرفه بود و نیمه اول باید حداقل دو بر صفر به سود تیم ما به پایان می رسید.

وی ادامه داد: ما در این دیدار موقعیت‌هایی را از دست دادیم و این طبیعت فوتبال است. من از قسمت اول بازی کاملا راضی هستم و بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و واقعا کار کردند. با برنامه ای که داشتیم توانستیم موقعیت بسیار خوبی را مقابل تراکتورسازی ایجاد کنیم که فرصتی به حریفمان نمی دهد و به دروازه آنها نزدیک می شویم. اگر در ضربات پایانی دقت می کردیم قطعا می توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه نیمه دوم کمی فشرده تر و گسترده تر بود و حریف 7 نفره دفاع می کرد و چشمشان به ضدحمله دوخته شده بود، گفت: کار را برای ما سخت کرد. . در همان بازی حریف و در شرایطی که تیم از اهواز دفاع می کند و یک امتیاز می گیرد و خوشحال می رود، شرایطی ایجاد کردیم. تراکتور نیز در نیمه دوم بازی را بسته و در خط دفاعی قرار گرفت.

وی گفت: در 30 دقیقه پایانی بازی فکر می کنم کل بازی در 10 دقیقه ادامه داشت و آنها خوابیدند و روی زمین افتادند. متأسفانه دروازه بان تراکتورسازی هم مصدوم شد که جای تاسف دارد چون نمی خواستیم برای یک بازیکن اتفاقی بیفتد اما بقیه بازیکنان حریف روی زمین افتادند و گلایه ما این است که مسابقه ای برگزار نشد و آنها بودند. کشته شده. بازی و دکتر و برانکارد مدام در زمین بودند. باید در نیمه اول گل می زدیم و بازی را تمام می کردیم. در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌هایی بزنیم که استفاده نکردیم و طبیعت فوتبال این است که اگر گل نزنی و از موقعیت‌ها استفاده نکنی، نمی‌توانی بازی را ببری.

نکونام گفت: در حالی که برخی از تیم ها فرصت داشتند و گل می زدند و بازی را می بردند، تیم ما در ایجاد موقعیت بسیار خوب بود اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم و تیم ما یکی از بازی هایی بود که به نظر می رسید موقعیت خوبی ایجاد کند. شد.

وی افزود: هفته گذشته نیز همین مشکل را داشتیم. شرایط ما خوب است اما برای گلزنی هم باید تمرکز خوبی داشته باشیم. مهم این است که باید با بازی‌ها پیش برویم و فکر می‌کنم از سه بازی هفت بازی را برده‌ایم و گلی دریافت نکرده‌ایم، شرایط ما خوب است و رو به جلو حرکت می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متاسفانه دو روز پیش به دلیل سرماخوردگی صابر حردانی را از دست دادیم. جبوری و صالحی هم همینطور. در همین حال دیروز کارت بازی لیموچی بیرون آمد و امروز وینگر نداریم و مجبور شدیم از آن استفاده کنیم. حردانی و جبوری را نداشتیم، عصای ما دو عصای خوب در جناح ما بودند. موسوی را به دلیل دیسک کمر و استاندار به دلیل مصدومیت مجاری ادراری نداشتیم.

وی گفت: همچنین پاتویسی حدود 5 هفته با ما بازی نکرد و شرایط بدنی او را دیدید. من حافظ منافع فولاد هستم و وقتی باشگاه به من اعتماد کرد و من را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد، باید به پاتوس بگویم اگر شرایط و وزن ایده آل خود را به دست نیاورد، مطمئن باشید جریمه بزرگی برای او خواهم گرفت. و این را به خودم گفتم

نکونام اضافه کرد: مشکلاتی وجود دارد اما ما با این افراد خوب کار می کنیم و خسته نباشید به بازیکنانم بگویید که واقعاً کار می کنند اما در نهایت باید گل بزنیم و این را نباید فراموش کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا وضعیت بدنی پاتوسی چیست؟ او گفت: به عنوان یک مربی باید مراقب پاتوسی باشم. پارسال که در فولاد بودم او 75 کیلوگرم بود اما الان 79 کیلوگرم است و 5 هفته است که دور از میادین است. من هرگز دوست ندارم در مورد بازیکنانم صحبت کنم، اما بازیکن باید بداند که من مدافع منافع باشگاه هستم و باید از باشگاه دفاع کنم و باید به زودی این وضعیت را اصلاح کنیم.

وی درباره داوری هم گفت: داور خیلی خوب بود و آقای همرنگ هم داور خوبی داشت اما نمی دانم چون داور چهارم این مسابقه خانه ای کنار ورزشگاه بود یا اینجا برای ما کار می کرد. مسابقه و تا کنون در چهار مسابقه.” فولاد حضور داشت. در بازی با هوادار الکی به من کارت دادند و امروز دوباره به من کارت دادند و من خندیدم. به آقای خلیفه سلطان گفتم چرا کارت را به من دادند و او به من گفت اشتباه می کند. در تمام سال هایی که به عنوان مربی کار کرده ام، هرگز چهار اخطار دریافت نکرده ام.

وی افزود: من محترمانه اعتراض می کنم و اگر اعتراض کنم که شخصی مزاحم من شده است حتما از داور عذرخواهی می کنم اما لطفا این داور چهارم را برای بازی های ما رها نکنید. اگر خانه اش اهواز باشد همین که امسال چهار بازی برای ما انجام داده کافی است. آقای افشاریان دیگر برای فولاد بازی ها نگذارید. زمین باید آرام باشد. امروز مشکلی وجود ندارد و هر دو تیم کار خود را انجام می دهند.

نکونام گفت: قبل از بازی گفتم چرا کارت را به من دادی و او پاسخ داد که سرگرم کننده است. منظورم این نیست زیرا او می خواهد در فوتبال نامی برای خود دست و پا کند. با این حال، این درست نیست. امروز هیچ تنشی در بازی رخ نداده و بازی فشرده بوده است اما لطفا این داور چهارم را برای بازی اهواز نفرستید. بگذارید داور به عنوان داور چهارم آرام شود. داور چهارم بازی امروز به طور ناگهانی در زمین جاری شد و شروع به کارت دادن کرد.