اقتصادی

مشکلات کارآفرینان به جد پیگیری می‌شود

خبر فوری/ خوزستان مشاور اجرایی استاندار خوزستان در بازدید از یکی از واحدهای تولید ماسک به بررسی مشکلات این مجموعه پرداخت و گفت: مشکلات فعالان همچنان ادامه دارد.

وی امروز 21 آذرماه در بازدید از احسان عباسپور گفت: مجتمع ماشینکاری ماسک ارمغان منحصر به مدیریت یک خانم کارآفرین است و روند کار بسیار روان و روان است.

مشاور استاندار خاطرنشان کرد: در این مجموعه حدود 45 نفر از شهروندان در سه شیفت مشغول به کار هستند و در حال حاضر روزانه 50 هزار ماسک تولید می کنند که بسیار عالی است و با توسعه روند این مجموعه به طور بالقوه می تواند 150 هزار ماسک تولید کند. انجام شده.

وی افزود: بدون شک نظر استاندار و دولت حمایت از مجموعه هایی است که با این روند و چارچوب در استان کار می کنند و این عزیزان ابتدا در ادارات دولتی حضور داشته باشند و بعد شرایط را فراهم کنیم. بخش های دیگر.” با توجه به محصولات این شرکت ها در بازدید امروز شاهد محصولات با کیفیت آنها بودیم. همچنین برای توسعه این سیستم گام های جدی برخواهیم داشت.

عباسپور گفت: این بانوی فعال در مجموعه تولیدی خود از چند زن ناشنوا برای حمایت از رفاه خود استفاده کرده است که مایه خرسندی است.

وی با بیان اینکه مشکلات کارآفرینان در حال رصد است، گفت: حضور بانوان کارآفرین در استان مایه امیدواری است و انشاالله شاهد گسترش چنین گروه های فعالی در استان باشیم.

انتهای پیام/