اخبار عمومی

قیمت، خرید و فروش ارزانترین تلویزیون سامسونگ 65AU7100 سال 2022

تلویزیون سامسونگ 65AU7100 با استفاده از پردازشگر کریستالی 4k در تلاش بوده تا تصاویر و داده های صوتی را نیز با جزئیات و وضوح کامل به نمایش مخاطبان درآورد. شرح وظیفه این پردازشگر بدین گونه است که مخاطب هر آنچه را که در نمایشگر مشاهده می کند، صوت را نیز بدون تاخیر دریافت خواهید کرد. پردازنده در تلویزیون نقش اصلی را در ارائه تصاویر با کیفیت دارد. تلویزیون سامسونگ 65AU7100 دارای پردازنده Crystal Processor 4K می باشد. با تلویزیون های 4K سامسونگ AU7100 ارتقا یافته که بهترین تصویر 4K Ultra HD را به شما ارائه می دهد، کافیست آرام باشید و از تمام محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید. با این پردازنده کریستالی صدا متناسب با آنچه تماشا می کنید تنظیم می شود.

معرفی مشخصات تلویزیون فورکی سامسونگ 65AU7100

کنترل کردن رزولوشن فورکی محتوای نمایشی، پشتیبانی از 17 میلیون رنگ در نمایشگر و حداکثر روشنایی 5000 نیت از وظایفی هستند که سامسونگ بر دوش پردازشگر 4 هسته‌ای Crystal Processor 4K گذاشته است. تلویزیون سامسونگ AU7100 همانند همه مدل های LCD سامسونگ از پردازنده کریستالی بهره برده است.

این مدل پردازنده به نسبت مدل های کیولد از قدرت پایین تری برخوردار است اما در نهایت برای تلویزیون سامسونگ AU7100 بسیار مناسب است چون علاوه بر تحلیل تصاویر می تواند صداها را هم متناسب با محتوای تصویری پردازش کند و کیفیت بالاتری را ارائه دهد تا لذت کافی را از تماشای تصاویر ببرید.

تلویزیون سامسونگ AU7100 نمایشگری ارزان قیمت و با طراحی شیک است که برای گروه خاصی از مخاطبان تولید می شود. تلویزیونی با کیفیت قابل قبول که از نظر قیمت بسیار مناسب است برای افرادی بصرفه است که از یک تلویزیون امکانات متوسط می خواهند و خواهان یک نمایشگر پیشرفته نیستند.

تلویزیون سامسونگ AU7100 اصل با بهترین قیمت

در تلویزیون سامسونگ AU7100 از دو عدد بلندگو با توان هر کدام 10 وات به صورت دو کاناله با توان مجموع 20 وات استفاده شده است. در این تلویزیون برای ایجاد بهترین صدای پخش شده از فناوری های مختلفی سود برده شده است که این فناوری باعث حذف نویز صداها شده و صدایی واضح و رسا را پخش می کند.

فناوری Adaptive Sound که در تلویزیون AU7100 برای ایجاد هماهنگی صدا با تصاویر پخش شده است که بیشترین لذت را به شنونده و بیننده بدهد. همانطور که مشاهده کردیم در تلویزیون 65AU7100 سامسونگ از بهترین تکنولوژی‌ها برای ارائه کیفیت تصویر عالی استفاده شده است.

کنتراست بهتر بهترین نتیجه حضور این فناوری در تلویزیون خواهد بود. نمایش بهتر رنگ‌های سفید و مشکی نیز کارکرد این فناوری تلقی خواهد شد. هرکدام از این بلندگوها قادر به پخش صدای 10 وات هستند و در مجموع صدایی 20 وات را به گوش شنونده می‌رسانند. در واقع این میزان صدا بسیار عالی است و برای یک تلویزیون در حد مطلوب عمل می‌کند. در این تلویزیون از Dolby Digital Plus استفاده شده تا صدا ارتقاء یابد.

صفحه‌نمایش تلویزیون 4K مدل AU7100

با داشتن این تراشه به عنوان پردازنده، تصاویر به سرعت قبل از ظاهر شدن بر روی نمایشگر دستگاه آنالیز می شوند. Motion Xcelerator به کمک الگوریتم‌های سرعت سامسونگ قادر به پیش بینی فریم‌ های بازی بوده و تصویر بازی را بدون تأخیر با تلویزیون هماهنگ می‌کند. با این تواصیف اگر به دنبال یک تلویزیون هوشمند می گردید پیشنهاد ما به شما تلویزون65AU7100است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه خرید آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

این تلویزیون 4K از HDR پشتیبانی می کند و با HDR و HLG معمولی سازگار است. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. بیشترین سوالی که برای بیننده پیش می اید در مورد صفحه کریستالی است .صفحه کریستالی یعنی چی؟ در این پاراگراف می خواهیم به این موضوع بپردازیم . چگونه اعتماد کنیم؟ مهم ترین سوال و اولین سوالی است که مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما میپرسند؟ اعتماد دلیل می خواهد.

بنابراین از نظر کیفیت و وضوح نمایش تفاوتی با تلویزیون 65 اینچی سامسونگ ندارد. در این جا باید این نکته را نیز ذکر کنیم که تفاوت فناوری های صوتی و تصویری بکارگرفته شده در این دو محصول نیز، در کیفیت صدا و تصویر آنها تاثیر بسیاری دارد. امروزه جذابیت تلویزیون تا حد زیادی به داشتن ویژگی های هوشمند خاص بستگی داد. برخورداری از سیستم عامل Tizen کار با تلویزیون AU7100 برند سامسونگ را برای شما ساده تر می کند.می توان به اینترنت متصل شد و به وسیله مرورگر وب ساعت ها در اینترنت جستجو کرد.

تلویزیون AU7100 از برند معتبر سامسونگ، همانند تمامی تلویزیون های مدرن امروزی دارای کیفیت تصویر فورکی می باشد. این کیفیت با صفحه نمایش کریستالی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل همراه می شود و تصویری طبیعی و باورنکردنی را به وجود می آورند. وجود قابلیت HDR در این تلویزیون باعث افزایش کنتراست تصویر و گسترش دامنه ی رنگ بندی می شود که هر آنچه در طبیعت مشاهده می کنید، این تلویزیون قادر است آن را پخش کند.

پورت و درگاه های ارتباطی HDMI و USB و آنالوگ زمینه ی اتصال میان تلویزیون با سایر وسایل صوتی – تصویری را فراهم می آورند. مرورگر وب و دستیار صوتی گوگل و الکسا و بیکسبی از نقاط قوت این مدل به حساب می آید، که هر کدام به نوبه ی خود کارایی عالی را به کاربران ارائه می دهند. در ادامه به نقد و بررسی و توضیحات بیشتر در مورد این مدل سری 7 سامسونگ می پردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تلویزیون سامسونگ AU7100با ما همراه باشید.

برخلاف تلویزیون های دارای پنل IPS ، زاویه دید تلویزیون سامسونگ AU7100 نمی تواند از عرض بالایی برخوردار باشد. تلویزیون AU7100 از نظر عملکرد HDR دارای اشکالاتی است که فاقد روشنایی اوج بالا و گستره رنگی گسترده است. شرکت خدماتی ویرا پرتو آرمان تعمیرات لوازم خانگی و نمایندگی محصولات صوتی و تصویری LED_LCD…..sony……LG……somsung…..marshal…..x.viaian ……TCL….. تلویزیون ال جی 55UP8150 محصولی ایده آل از شرکت خوش نام و آوازه‌ی ال جی در سال 2021 که در نمایشگاه CES از آن رونمایی شده است.

این تلویزیون اسمارت در رده تولیدات 4K این کمپانی قرار گرفته است که می‌تواند… قابلیت Remote Access در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تلویزیون را از طریق شبکه به سیستم کامپیوتر وصل کنید. 65AU7100 در رنگ مشکی تولید شده است که با دکوراسیون هر خانه ای ست می شود و نمای آن را مدرن می سازد.

تلویزیون ال جی از سیستم عامل WebOS و محصول سامسونگ از Tizen پشتیبانی می کنند. به این ترتیب قابلیت های هوشمندی که در اختیار کاربر قرار می دهند نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند. سیستم صوتی تلویزیون از دو بلندگو تشکیل شده که درنهایت صدایی با قدرت 20 وات تولید می کنند.